  • 1. Data: 2016-06-07 22:39:07
    Temat: jablon? przed odklad?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Jedna z moich jabloni, stara odmiana na ktorej zalezy mi zeby
    rozmnozyc...siega galeziami az do ziemi...
    czy mozna to wykorzystac do ukorzenienia przez odklad?
    Kiedy? Za rok wiosna dopiero? teraz ? na jesien?
    a jak juz sie dowiem kiedy to czy galazke nacinac i sypac ukorzeniaczem? czy
    puscic jak leci?
    thx

  • 2. Data: 2016-06-07 22:52:26
    Temat: Re: jablon? przed odklad?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2016 22:39:07 +0200, abn140 napisał(a):

    > Jedna z moich jabloni, stara odmiana na ktorej zalezy mi zeby
    > rozmnozyc...siega galeziami az do ziemi...
    > czy mozna to wykorzystac do ukorzenienia przez odklad?
    > Kiedy? Za rok wiosna dopiero? teraz ? na jesien?

    Przez tzw odkład płaski.
    http://www.ogrody.orzysz.org.pl/ogrody/r_odklady.htm
    Szczegółów nie opowiem, bo nie orientuję się dokładnie, ale można poszukać.