  • 1. Data: 2016-05-30 19:57:41
    Temat: Zioła dla dziadków
    Od: Gee <@bezmejla.pl>

    Jest doniczka. Wys. ok. 50 cm, średnica ok. 40 cm. I plan jest taki by
    posadzić w niej jakieś zioła i dać dziadkom na balkon. Pewnie w takie
    doniczce to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
    pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

  • 2. Data: 2016-05-30 20:27:35
    Temat: Re: Zioła dla dziadków
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Gee pisze:

> [...]
    > doniczce to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
    > pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

    Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

    Jarek

    --
    Truskawki w Milanówku,
    Pogodny wuj reakcjonista,

  • 3. Data: 2016-05-30 22:10:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2016 20:27:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

    Ot, znowu "poeta" się odzywa...

  • 4. Data: 2016-05-31 19:27:10
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-05-30 20:27, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

    Są zioła, co pozwalają nie pamiętać.
    Prócz tego dobre na różne starcze przypadłości.

  • 5. Data: 2016-05-31 19:39:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Dnia 2016-05-30 20:27, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Są zioła, co pozwalają nie pamiętać.
    > Prócz tego dobre na różne starcze przypadłości.

    Lecz czy lubią się one z miętą?

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-05-31 20:37:09
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-05-31 19:39, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    A nawet czują.

  • 7. Data: 2016-06-01 00:10:34
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Lecz czy lubią się one z miętą?

    Na wszelki wypadek dać im jeszcze lubczyku.

    Ewa

  • 8. Data: 2016-06-01 00:46:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na wszelki wypadek dać im jeszcze lubczyku.

    Szałwiowa propozycja!

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2016-06-07 03:08:46
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Gee" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomości
    to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
    > pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

    bazylia (taka zwykla) jest bardzo wdzięcznym ziółkiem... tylko: kwiatki
    obrywac jak tylko zaczną kombinować, gałazki skracać - wówczas ładnie sie
    rozkrzewi, a po sezonie do domu na parapet i byle podlewać... polecam...

    --
    serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii