  • 1. Data: 2016-05-29 23:11:02
    Temat: co to za roślinka... lama pyta...
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    O Grupo Szanowna i Wszechwiedząca!
    Męczy mnie okrutnie odpowiedź na pytane: co za roślinka jest na tym zdjęciu?
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba0643063772f784
    Co to "rośnie" w górnym prawym rogu wiem... :-)
    Bedze zobowiązany za zaspokojenie mej ciekawości...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 2. Data: 2016-05-29 23:50:10
    Temat: Re: co to za roślinka... lama pyta...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2016 23:11:02 +0200, zbisa napisał(a):

> [...]
    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba0643063772f784
    > Co to "rośnie" w górnym prawym rogu wiem... :-)
    > Bedze zobowiązany za zaspokojenie mej ciekawości...

    Kalanchoe.

  • 3. Data: 2016-05-30 00:02:16
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    > Kalanchoe.

    Pięknie dziekuję... ciekawośc zaspokojona... pelzne poczytac o nazwanej...

  • 4. Data: 2016-06-07 03:17:31
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    > Kalanchoe.

    coś ta roslinka zlośliwa jest... sprzedawca sadzonek róznistych stwierdził,
    iz to (ni mniej ni więcej) tylko:
    Oregano kubańskie - Plectranthus cremnus

  • 5. Data: 2016-06-07 11:18:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jun 2016 03:17:31 +0200, zbisa napisał(a):

    > coś ta roslinka zlośliwa jest... sprzedawca sadzonek róznistych stwierdził,
    > iz to (ni mniej ni więcej) tylko:
    > Oregano kubańskie - Plectranthus cremnus

    Może i tak. Do kalanchoe podobny pokrojowo, a na odległość pomacać się nie
    da.