  • 1. Data: 2009-01-19 14:13:04
    Temat: jak laczyc silke i beton komorkowy
    Od: Marras <m...@g...pl>

    witam

    Stoje przed problemem wyboru materialu na sciany zewnetrzne i wewnetrzne
    konstrukcyjne.
    Z projektantem ustalilem ze na zewnatrz bedzie beton komorkonwy 24s x
    24w a wewnatrz silka 18 cm szerokosci.

    Moj problem to teraz jak polaczyc sciane z BK ze sciana z silki (20 cm
    (xella)lub 22 cm (grupa silikaty) wysokosci).

    Czy musze wykonywac wciecia w bk tylko na czesci wysokosci?
    Albo moze podarowac sobie przewiazanie murarskie i laczyc silke kotwami
    do bk ?

    Jak Wy rozwiazaliscie to w Waszych domach?

    dzeiki z gory. pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-19 16:09:21
    Temat: Re: jak laczyc silke i beton komorkowy
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    ogladnij sobie filmiki i porady na stronach xella

  • 3. Data: 2009-01-19 16:22:10
    Od: Marras <m...@g...pl>

    rv wrote:
    > ogladnij sobie filmiki i porady na stronach xella

    ogladalem. Tam jest bk i silka tej samej wysokosci.

  • 4. Data: 2009-01-19 16:52:57
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bk ?
    >
    > Jak Wy rozwiazaliscie to w Waszych domach?

    scianki dzialowe mialem z BK 12 cm, ale wiazanie odbywalo sie na wkuciu w
    sciane zewnetrzna oraz wbijaniu pretow w sciane zewnetrzna.
    Wkucie 2 razy na wysokosci 2,7 i wbiciu 4 pretow miedzy.
    Wazne jest aby zaizolowali ci te scianki poziomo od gruntu. (Ja z robolami
    walczylem z izolacja, do dzisiaj nie zrozumieli chociaz tlumaczylem jak w
    przedszkolu)

  • 5. Data: 2009-01-19 18:05:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Czy musze wykonywac wciecia w bk tylko na czesci wysokosci?

    Możesz. W BK to dziecinie łatwe - kup piłę łańcuchową i będziesz wycinał
    podczas wznoszenia ścian wewnętrznych

  • 6. Data: 2009-01-20 18:55:09
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz. W BK to dziecinie łatwe - kup piłę łańcuchową i będziesz wycinał
    > podczas wznoszenia ścian wewnętrznych

    wystarczy mlotek murarski lub majsel=precinak