  • 1. Data: 2009-01-19 12:42:33
    Temat: Montaż schodów strychowych FAKRO LWK
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    proszę podzielcie się opiniami jak montowaliście ww schody?
    Czy skrzynię montowaliście na równi z sufitem (wtedy klapa odstaje
    poniżej poziomu suffitu) czy równaliście klape w sufitem -wtedy
    skrzynia jest wpuszczona w sufit.
    ja optuję raczej za 2 rozwiązaniem tylko nie wiem jak to potem ładnie
    wykończyć
    Pozdrawima
    ADam

  • 2. Data: 2009-01-19 13:27:26
    Temat: Re: Montaż schodów strychowych FAKRO LWK
    Od: XXX <x...@x...xx>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > skrzynia jest wpuszczona w sufit.
    > ja optuję raczej za 2 rozwiązaniem tylko nie wiem jak to potem ładnie
    Ja mam skrzynie rowno z sufitem.
    Planuje kupic jakies listewki i to ladnie wykonczyc.
    Jak dla mnie to nwet i teraz nie zle wyglada.

  • 3. Data: 2009-01-19 13:46:25
    Od: Melwin <c...@t...pbz>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > skrzynia jest wpuszczona w sufit.
    > ja optuję raczej za 2 rozwiązaniem tylko nie wiem jak to potem ładnie

    Ja mam skrzynię 0,5cm poniżej sufitu, pobejcowałem tą wystającą część
    taką samą bejcą co słupy i 4 poziome belki z więźby i jest super :)

    Nie wszystko trzeba ukrywać, czasem warto coś wyeksponować.

    --
    Melwin

  • 4. Data: 2009-01-19 16:39:34
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "..::Adam::.." <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > wpuszczona w sufit.
    > ja optuję raczej za 2 rozwiązaniem tylko nie wiem jak to potem ładnie

    O ile pamiętam FAKRO sprzedaje gotowe przycięte i wykończone listwy do
    obramowania skrzyni.
    Nie są w komplecie, jest to osobny produkt.

    TomekD

  • 5. Data: 2009-01-19 17:43:27
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpuszczona w sufit.
    > ja optuję raczej za 2 rozwiązaniem tylko nie wiem jak to potem ładnie

    Od soboty mam te schody Fakro LWK komfort. Majster zamontował skrzynię równo
    z sufitem. Po wygładzeniu płyt g-k zamaskuję łaczenie oryginalnymi listwami
    wykończeniowymi. Listwy będą równo z klapą. Klapa pozostanie około 0,5 cm
    poniżej sufitu. Majster nie pytał mnie o zdanie, więc zostanie jak jest.
    M.