  • 1. Data: 2010-10-17 15:38:02
    Temat: jak wypelnic vzm1a
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czy z faktury np na pokrycie dachu wpisac cala kwote brutto (wszystkie
    elementy sa do odliczenia) czy wyszczegolniac pojedynczo: ok 50 pozycji?

    pozdr

  • 2. Data: 2010-10-17 16:23:17
    Temat: Re: jak wypelnic vzm1a
    Od: jac <d...@p...fm>

    W dniu 2010-10-17 17:38, bulba008 pisze:
    > Czy z faktury np na pokrycie dachu wpisac cala kwote brutto (wszystkie
    > elementy sa do odliczenia) czy wyszczegolniac pojedynczo: ok 50 pozycji?
    >

    > pozdr

    witam

    w pozycji 1a piszesz numer faktury
    a w pozycji 4 całą kwotę brutto,
    najprostszy przypadek ...

    pozdrawiam
    jac

  • 3. Data: 2010-10-17 18:11:09
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-10-17 18:23, jac pisze:

    > witam
    >
    > w pozycji 1a piszesz numer faktury
    > a w pozycji 4 całą kwotę brutto,
    > najprostszy przypadek ...
    >
    > pozdrawiam
    > jac

    czy rury kanalizacyjne pcv, zlaczki tez sie odlicza roznice vatu na vzm1a

  • 4. Data: 2010-10-17 21:13:04
    Od: jac <d...@p...fm>

    W dniu 2010-10-17 20:11, bulba008 pisze:

    > czy rury kanalizacyjne pcv, zlaczki tez sie odlicza roznice vatu na vzm1a

    tak

    uprzedzam ewentualne kolejne pytania, nie jestem ekspertem podatkowym,
    rok temu jak odliczałem vat to zakupiłem sobie taki programik w Excelu o
    nazwie "wyszukiwarka vzm" - gdzie można albo wpisać nazwę materiału albo
    symbol PKWiU i on podaje czy jest do odliczenia czy nie- bardzo
    przydatne - siadłem w jedno popołudnie a faktur było oczywiście mnóstwo
    i po paru godzinach miałem już wszystko gotowe - złożyłem w US i po
    niecałych 2 miesiącach kase miałem już na koncie.
    Teraz widzę, że autor programiku udostępnił to na stronce ale chce kase
    za każde wyszukiwanie...

    pozdrawiam
    jac

  • 5. Data: 2010-10-18 00:47:19
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Czy z faktury np na pokrycie dachu wpisac cala kwote brutto (wszystkie
    > elementy sa do odliczenia)

    tak ci się tylko wydaje... :-)
    np. gwoździe odliczasz czy nie?

    > czy wyszczegolniac pojedynczo: ok 50 pozycji?

    czy masz wszystko czy nie to nigdy nie wyszczególniasz kwot, piszesz
    tylko nr faktury, pozycje na fakturze odliczanych materiałów i sumę
    kwot z tych pozycji, a jak wszystko z faktury jest do odliczenia to
    tylko nr faktury i sumę...

    pozdrawiam
    s_13