  • 1. Data: 2012-08-08 21:36:13
    Temat: jaka wysokość 1 i ostatniego schodka?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    hej
    jutro przychodzą mi szałowac schody a ja do konca nie wiem jaka ma być
    wysokość schodków.
    na parterze będzie 5cm styropianu +6cm wylewki (z ogrzewaniem )+ 1cm na
    kafle
    na piętrze będzie 10cm styropianu +6cm wylewki (z ogrzewaniem )+ 1cm na
    kafle

    schody betonowe na to trepy drewniane

    prosze o pomoc.

    michal

  • 2. Data: 2012-08-08 21:52:02
    Temat: Re: jaka wysokość 1 i ostatniego schodka?
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > kafle
    > na piętrze będzie 10cm styropianu +6cm wylewki (z ogrzewaniem )+ 1cm na

    Musimy znać obecną wysokość od chudziaka do stropu co do centymetra.

  • 3. Data: 2012-08-08 22:27:41
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    > na parterze będzie 5cm styropianu +6cm wylewki (z ogrzewaniem )+ 1cm na
    > kafle
    > na piętrze będzie 10cm styropianu +6cm wylewki (z ogrzewaniem )+ 1cm na
    > kafle

    Chyba 10cm na parterze i 5cm na piętrze - myślę że się pomyliłeś.
    Pozatym 10cm wedle opinii niektórych to mało, zwłaszcza jeżeli masz
    podłogówkę.

  • 4. Data: 2012-08-08 23:21:42
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "vitek" <v...@s...pl> wrote in message

    > Chyba 10cm na parterze i 5cm na piętrze - myślę że się pomyliłeś.
    > Pozatym 10cm wedle opinii niektórych to mało, zwłaszcza jeżeli masz
    > podłogówkę.

    Też mi coś nie pasuje. Powinno być 10cm styropianu, na to 8cm wylewki dla
    podłogówki. 6cm jest ryzykownie, bo będzie czasem 8 a czasem 4cm.
    Pierwszy, nazwijmy go zerowym stopniem, ten schowany trzeba liczyć 18cm
    Tylko ważne jest aby kupić styropian 3 miesiące wcześniej. Musi się
    wysezonować.
    Góra podobnie.

    A same schody żeby nie miały więcej niż 14cm, bo się będzie źle chodziło.