  • 21. Data: 2017-12-04 14:15:20
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: nadir <n...@h...org>

    Kwestią czasu jest kiedy do domofonów będą dawali w komplecie
    Kałasznikowa i 3 pełne magazynki na start.

  • 22. Data: 2017-12-04 14:18:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 14:10:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jak sam mieszkasz to takie podejście w miarę ok

    W tej chwili mieszkamy już w trójkę :-)

    > Ale czasami koleżanki do żony wpadają czy znajomi do dzieciaka
    > Aczkolwiek tez zbyteczne jest dla mnie podgląd na domofonie- po prostu patrze przez
    okno czy otwieram drzwi i widzę kto stoi.

    No ja mam akurat takie położenie domu że mam w salonie wykusz 3x3 z
    widokiem na furtkę + okno z kuchni też z widokiem na furtkę. Więc
    obserwacja idealna :D

    > A podgląd na smarfonie czy tablecie to mega niewygodne- dzwoni domofon- szukasz,
    fona/tableta, odpalasz aplikację zeby zobaczyć kto zaś?

    Jakby domofon dzwonił jak zwykły telefon na komórkę i od razu był podgląd
    to w sumie - czemu nie :) Ale nie wiem jak to zaimplementować - jedynie
    po wifi przez jakąś apkę np.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2017-12-04 14:26:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 14:18:43 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > W tej chwili mieszkamy już w trójkę :-)
    Nie licząc psa?
    To gratuluję
    A miały być bliźniaki bo tak w genach zapisane posdobnież;)

  • 24. Data: 2017-12-04 14:27:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Dec 2017 13:51:20 +0100, nadir

    > Z wanną?:)

    Jaki domofon, taki Bathman. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2017-12-04 14:34:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.12.2017 14:18, Adam Sz. wrote:

    > W tej chwili mieszkamy już w trójkę :-)

    I o to chodzi! :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2017-12-04 15:09:44
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-04 o 08:50, quent pisze:
    > Czy ktoś z Was zna się na firmach produkujących domofony?
    > Szukam czegoś solidnego w wersji audio z dwoma lub trzema
    > przyciskami/unifonami i najlepiej z zamkiem szyfrowym.
    >
    > Czy taki zamelowski jest OK, czy szmelc?
    > https://www.janexmarket.pl/zestaw-domofonowy-2-rodzi
    nny-zamek-szyfrowy-n-t-dk4k-2s-a.html

    > Na jakie firmy zwrócić uwagę a jakie omijać z daleka?
    >
    > Dzięki z góry za sugestie.

    Ja uzytkuje trzeci rok ACO. Polski produkt w wykonaniu z blachy
    nierdzewnej i metalowymi, wciskanymi klawiszami. Slowem nic sie nie
    wyciera, nie przeciera i nie zostaje slad po roku od palcowania tych
    samych klawiszy. Spokojnie przetrwal wszelkie letnie burze i dziala bez
    zarzutu. Jedna wada to tak calkiem tani nie byl, ale po czasie widze, ze
    wart swej ceny.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2017-12-04 15:16:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 12:27:25 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > No coś takiego ale cholera nie ma wersji na 3 lub 4 przyciski :-(
    http://www.eura-tech.eu/domofony-dwurodzinne-zestawy
    ,2,265
    Znaczy takie jak te tylko 3 lub 4 słuchawki potrzebujesz?

  • 28. Data: 2017-12-04 15:22:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    nny-zamek-szyfrowy-n-t-dk4k-2s-a.html

    > No coś takiego ale cholera nie ma wersji na 3 lub 4 przyciski :-(

    Tu 2 przyciski
    http://www.eura-tech.eu/domofon-cyfral-cosmo-zestaw-
    2-lokatorski-brazowy,3,265,998

    A tu trochę wiecej przycisków;)
    http://www.eura-tech.eu/domofony-wielorodzinne,2,122
    ,9,3

  • 29. Data: 2017-12-04 15:30:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Dec 2017 12:33:06 +0100, Piotrek

    > Niestety na szybo nie widzę w podanych przez Ciebie linkach co za
    > aplikacja Androidowa ma to obsługiwać. Bo mógłbym zerknąć i sprawdzić
    > czy używa tych samych bibliotek.

    Zapytałem z ciekawości (kontrahent z pierwszego linka) i miałeś rację, bo
    ten też nie działa bez internetów. :/ Aplikacja doń jest w sklepie pod
    Icallbell.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-12-04 15:30:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 14:26:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nie licząc psa?

    No z psem w czwórkę ;)

    > To gratuluję
    > A miały być bliźniaki bo tak w genach zapisane posdobnież;)

    Spoko, spoko, produkcja w toku :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.