  • 31. Data: 2017-12-07 08:27:04
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 04.12.2017 08:50, quent wrote:
    > Czy ktoś z Was zna się na firmach produkujących domofony?

    Zdecydowałeś się na coś?

    Bo na wiosnę/lato bym chciał też uruchomić domofon i elektrozamek i będę
    wybierał. Z czego u mnie miso być "natynkowy" bo słupek mam stalowy i do
    niego będę chciał przykręcić domofon.

    --
    GreDi

  • 32. Data: 2017-12-07 10:40:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.12.2017 08:27, GreDi wrote:

> [...]
    >
    > Bo na wiosnę/lato bym chciał też uruchomić domofon i elektrozamek i będę
    > wybierał. Z czego u mnie miso być "natynkowy" bo słupek mam stalowy i do

    Nie wiem jeszcze.
    Mam słupek identycznie jak u Ciebie. Domofon musi buć wąski 7-8cm.
    Muszę podzwonić jeszcze po tych firmach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 33. Data: 2017-12-07 13:17:48
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 10:40, quent pisze:

    > Nie wiem jeszcze.
    > Mam słupek identycznie jak u Ciebie. Domofon musi buć wąski 7-8cm.
    > Muszę podzwonić jeszcze po tych firmach.

    http://www.aco.com.pl/pl,produkt,fam-p-2npzs-nt-domo
    fon-cyfrowy-z-zamkiem-szyfrowym-i-2-przyciskami

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 34. Data: 2017-12-07 13:18:22
    Od: quent <x...@x...com>

    > Zdecydowałeś się na coś?
    >
    > Bo na wiosnę/lato bym chciał też uruchomić domofon i elektrozamek i będę
    > wybierał. Z czego u mnie miso być "natynkowy" bo słupek mam stalowy i do

    Chyba zdecyduje się na ACO od Mańka.

    domofon z zamkiem szyfrowym i czytnikiem breloków - 638 netto
    http://www.aco.com.pl/pl,produkt,fam-p-2npzsacc-nt-d
    omofon-cyfrowy-z-zamkiem-szyfrowym-czytnikiem-brelok
    ow-oraz-2-przyciskami

    unifon magnetyczny 79 netto
    http://www.aco.com.pl/pl,produkt,ins-up720mr-unifon-
    cyfrowy-z-magnetycznym-odkladaniem-sluchawki-i-funkc
    ja-dzwonka-do-drzwi

    zasilacz 99 netto
    http://www.aco.com.pl/pl,produkt,dr-45-15-zasilacz-p
    radu-stalego

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 35. Data: 2017-12-07 13:26:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.12.2017 13:17, maniek4 wrote:

    > http://www.aco.com.pl/pl,produkt,fam-p-2npzs-nt-domo
    fon-cyfrowy-z-zamkiem-szyfrowym-i-2-przyciskami

    Tak, jest.
    Wezmę pewnie wersję z czytnikiem breloków, jest 170 droższy - warto?

    Szkoda, że nie mają taiej wersji ale z 3 przyciskami, choć da się
    przeboleć, najwyżej 2 unifony będą dzwonić na raz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-12-07 14:13:59
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 13:26, quent pisze:

    fon-cyfrowy-z-zamkiem-szyfrowym-i-2-przyciskami

    > Tak, jest.
    > Wezmę pewnie wersję z czytnikiem breloków, jest 170 droższy - warto?

    Nie mam pojecia czy warto. Kazdemu wg. potrzeb. Moim zdaniem nie warto.
    Po to jest kod cyfrowy, zeby nic przy sobie nie nosic. Ale ktos moze
    miec inne potrzeby, jak danie komus czasowo mozliwosci wejscia do domu,
    wydajac brelok. Z drugiej strony domofon ma mozliwosc zaprogramowania
    dwoch, niezaleznych kodow, wiec jeden zawsze mozna zmienic.

    > Szkoda, że nie mają taiej wersji ale z 3 przyciskami, choć da się
    > przeboleć, najwyżej 2 unifony będą dzwonić na raz.

    Nawet nie wiedzialem, ze nie ma z trzema przyciskami. To znacy sa, ale
    bez zamka szyfrowego. :-(
    Przed zakupem zadzwon, niech Ci skompletuja zestaw dla Twoich potrzeb.
    Istotne jest adresowanie unifonow, zwlaszcz jak maja dwa razem dzwonic.
    Druga sprawa to zasilacz dla trzech unifonow.
    Ja to kupilem w jakims sklepie netowym, po wpisaniu w google. Wyszlo
    taniej jak u producenta, wiec sprawdz i ten kanal.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 37. Data: 2017-12-08 08:47:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.12.2017 14:13, maniek4 wrote:
    > Przed zakupem zadzwon, niech Ci skompletuja zestaw dla Twoich potrzeb.
    > Istotne jest adresowanie unifonow, zwlaszcz jak maja dwa razem dzwonic.
    > Druga sprawa to zasilacz dla trzech unifonow.

    Do zestawu domofon-unifony dodali mi jedynie zasilacz.
    Masz coś więcej?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 38. Data: 2017-12-08 12:34:02
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-08 o 08:47, quent pisze:

    > Do zestawu domofon-unifony dodali mi jedynie zasilacz.
    > Masz coś więcej?

    Nie. Mam to samo.
    Myk byl taki, ze mieli w ofercie kilka mocy zasilaczy. Za maly moze nie
    wydrygac po prostu. Druga sprawa to unifony i ich adresowanie. Nie beda
    dzwonic dwa takie same podobno. Trzeba zwrocic na to uwage sprzedawcy,
    jaki ma byc uklad. Drobnostka, ale warto wiedziec na poczatku.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2017-12-08 12:48:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.12.2017 12:34, maniek4 wrote:

> [...]
    > dzwonic dwa takie same podobno. Trzeba zwrocic na to uwage sprzedawcy,
    > jaki ma byc uklad. Drobnostka, ale warto wiedziec na poczatku.

    Tak, to już wiem - muszę wziąć dwa droższe aby dzwoniły razem.
    Dzięki!

    PS
    Sam to instalowałeś/konfigurowałeś? Da się? Jest jakaś instrukcja?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 40. Data: 2017-12-08 13:40:21
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-08 o 12:48, quent pisze:

    > PS
    > Sam to instalowałeś/konfigurowałeś? Da się? Jest jakaś instrukcja?

    Spokojnie sie da. Dasz rade przez jeden wieczor zlozyc wszystko do kupy.
    Pamietaj tylko, ze do unifonu dochodzi oddzielnie zasilanie i linia.
    Niby oczywiste, ale ze schematow takie oczywiste nie bylo.
    Instrukcje sa, ale wiesz jak to z instrukcjami do zestawow skladanych z
    kawalkow. Do kazdego kawalka masz instrukcje, ale do Twojego zestawu
    jako calosci juz nie bardzo. Trzeba troche dedukowac.
    Sa w sieci na ich stronie nawet instrukcje programowania w pdf.
    Szczegolowe podlaczenia itp. Jak to konkretnie sie nazywalo i gdzie
    lezalo to juz nie pamietam, ale jak ja znalazlem to Ty tez dasz rade. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.