  • 1. Data: 2018-09-18 08:13:16
    Temat: jaki grunt mam uzyć?
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Stać mnie na taka farbę na elewacje:
    https://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/malowa
    nie/farby-i-tynki-zewnetrzne/farby-zewnetrzne/farba-
    elewacyjna-alpina-bezowa-10-l.html

    czy możecie mi wskazać jaki grunt głęboko penetrujący mam pod to użyć?
    Tynk jest stary, ale stabilny, czyli nie odpada i nie kruszy się ale chłonie
    wodę jak gąbka.

  • 2. Data: 2018-09-18 17:37:13
    Temat: Re: jaki grunt mam uzyć?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.09.2018 o 08:13, pierdofon pisze:
> [...]
    >

    > czy możecie mi wskazać jaki grunt głęboko penetrujący mam pod to użyć?
    > Tynk jest stary, ale stabilny, czyli nie odpada i nie kruszy się ale

    https://www.alpinafarby.pl/produkty/produkty-details
    /alpina-elewacyjna-w-gotowych-kolorach/show/Product.
    html

    Cytat: "Jeśli podłoża chłoną silnie, nierównomiernie lub tynki wymagają
    wzmocnienia należy je uprzednio zagruntować głęboko penetrującym
    środkiem gruntującym do farb akrylowych"

    --
    Czarek