  • 31. Data: 2010-10-12 09:46:18
    Temat: Re: k=1.0 (2 szyby) a k=0,7 (3 szyby) warto ?
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Zastanawiasz sie nad dokupieniem dodatkowej szyby do okna a nie ocieplasz
    dachu? ;)

    Zawsze mi sie wydawalo, ze jak ktos juz zabiera sie za budowanie to ma
    przynajmniej podstawową wiedze.

    Nie ocieplając poddasza mozesz sobie darowac nawet ten 15 cm styro, który w
    tym wypadku Ci nic nie da.
    Cale cieplo spierdzieli Ci przez dach.

    pzdr
    mar

  • 32. Data: 2010-10-12 11:14:55
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    On 12 Paź, 11:46, "Smerf" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przynajmniej podstawową wiedze.
    >
    > Nie ocieplając poddasza mozesz sobie darowac nawet ten 15 cm styro, który w

    Nie docieplam dachu bo nie ma powodu ani potrzeby. Poddasze będzie
    nieużytkowe i za "dach" będzie służył strop który będzie ocieplony
    20cm warstwą wełny.
    W przyszłości jak będę wykorzystywał poddasze to ocieplę dach.

    Na razie to niepotrzebny wydatek ..