  • 1. Data: 2009-03-26 10:22:31
    Temat: miedziane rurki - spiralą ?
    Od: "Ptr" <p...@w...pl.spam.jest.be>

    Witam.

    Mam w domu instalację wodociągową z miedzianych rurek. W łazience od pionu
    odchodzi w jedną stronę odnoga do prysznica, a w drugą do umywalki. Wyżej
    już rury nie idą. W prysznicu mam ciepłą wodę, w umywalce nie - po prostu
    nie leci. To nie problem z kranem, bo wody nie ma już na zaworze,
    wychodzącym ze ściany przy umywalce. To raczej też nie zawór, bo można go
    otwierać i zamykać, cieżko bo ciężko, ale działa.
    Czy to dobry pomysł, by wykręcić zawór, wziąć cienką spiralę i próbować
    przetkać nią miedzianą rurkę o średnicy 15 mm, która skręca w dwóch
    miejscach pod kątem prostym ? Może ktoś ma inny pomysł ? Biorę też pod uwagę
    wpuszczenie tam wody pod ciśnieniem, ale istnieje ryzyko, że zatkam
    prysznic, bo gdzieś ta woda wyjść musi.

    --
    Ptr

  • 2. Data: 2009-03-26 15:58:05
    Temat: Re: miedziane rurki - spiralą ?
    Od: "++" <n...@m...com>

    Ptr wrote:
> [...]
    > Biorę też pod uwagę wpuszczenie tam wody pod ciśnieniem, ale istnieje
    > ryzyko, że zatkam prysznic, bo gdzieś ta woda wyjść musi.

    stawiam na zatkaną kształtkę w którą jest wkręcony zawór lub sam zawór

  • 3. Data: 2009-03-28 12:18:12
    Od: "Ptr" <p...@w...pl.spam.jest.be>

    > stawiam na zatkaną kształtkę w którą jest wkręcony zawór lub sam zawór
    Niestety, zawór i kształtka drożne. Woda wciąż nie leci. Chyba bez
    rozwalenia płytek się nie obejdzie.

    --
    Ptr