  • 1. Data: 2017-06-24 17:11:57
    Temat: młode drzewka i skoszona trawa układana wokół pnia.
    Od: s...@g...com

    Taka mielismy ideę aby skoszoną wokół drzewka trawe układac wokół pnia aby drzewko
    nie było obrastane przez te trawe.

    I idea chyba dobra bo trawy wokół pnia sporo mniej.
    Ale naszła mnie myśl że może to nie za dobry pomysł bo gnijąca trawa, siakieś pleśnie
    i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

    I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:
    http://imgur.com/a/mJSUb

    to dobry pomysł czy niedobry?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2017-06-24 17:23:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:11:57 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    pleśnie i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

    > I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:

    Od lat pod żywopłot z berberysu i ałyczy skoszoną trawe wywalam i ona tam się
    magicznie utylizuje a chwaściory dzięki temu pod żywopłotem nie wyłażą.

  • 3. Data: 2017-06-30 11:27:21
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 17:11, s...@g...com pisze:
> [...]
    pleśnie i grzyby mogły by szkodzic korze pnia.

    > I dlatego zwracam się z zapytaniem czy taka konfiguracja:
    Fajna bruzda, nic tylko za pół roku przekopać te bruzdę
    i brać dobrą ziemię. Według mnie sypać skoszoną trawę tylko koło drzewka.

  • 4. Data: 2017-07-01 00:24:28
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 11:27:27 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
> [...]
    > Fajna bruzda, nic tylko za pół roku przekopać te bruzdę
    > i brać dobrą ziemię. Według mnie sypać skoszoną trawę tylko koło drzewka.

    pod tą krechą leży wąż kroplujący.
    Ta trawa jest odstraszaczem kosiarki i butów depczących :)