  • 11. Data: 2010-10-17 09:27:05
    Temat: Re: na jakiej wysokosci od posadzki ma być gwint od geberitu?
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-10-17 10:20, ąćęłńóśźż pisze:

    > W starej łazience po położeniu terakoty mam miskę 0,5-0,8 cm za nisko, co BARDZO
    przeszkadza przy mopowaniu podłogi !

    Wymień mopa, tańsze niże przerabianie miski :-)

    M.

  • 12. Data: 2010-10-17 10:36:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Chyba nie wiesz, ile dobry mop z dobrą wyciskarką kosztuje ;-)
    W każdym bądź razie więcej niż odkurzacz!

    -----

  • 13. Data: 2010-10-17 11:29:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Paź, 10:20, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > Jeśli to bidet to mogą być miejsca na zaworki ZW / CW.
    > BTW też mam wrażenie że u mnie w nowej łazience hydraulicy zrobili przyłącza (bez
    stelaży) wg wysokości zmierzonej od... wylewki,
> [...]
    >
    > W starej łazience po położeniu terakoty mam miskę 0,5-0,8 cm za nisko, co BARDZO

    Rotfl panowie - bez przesady z tymi milimetrami!! A dobry mop to
    powinien dojsc nawet jakby miedzy kiblem, a terakota byla szpara
    1cm ;) Ja mam ~5-8cm i jest OK.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2010-10-17 14:10:02
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Co co Ty wiesz o szparach ...
    ;-)

    -----

  • 15. Data: 2010-10-17 16:59:48
    Temat: Re: na jakiej wysoko?ci od posadzki ma być gwint od geberitu?
    Od: "Tomemk" <d...@g...pl>

    > http://www.mizar.pl/img/towary/duze/3822_5989.jpg

    czyli za nisko mam
    bo skoro jest 28 - 1,5 kafla
    to będzie 26,5 a ma byc 31 wedlug schematu na gotowo

    dzieki
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-10-18 10:04:45
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Chyba nie wiesz, ile dobry mop z dobrą wyciskarką kosztuje ;-)

    540zł dałem :)