  • 131. Data: 2012-09-04 12:26:07
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:
> [...]
    Ladies_3,_SF,_CA,_jjron_26.03.2012.jpg

    > Wybudowane ponad 100 lat temu dziś to zabytki architektury.
    > My tu mówimy o współczenym budowaniu przez *prywante* osoby. Każdy ma
    > przecież inny gust, styl. Nie można ludziom narzucać w jakim domu mają żyć.

    Nie ma obowiązku budowania domu. Albo kupujesz działkę gdzie MPZP
    pozwala na niebieskie dachy i taki budujesz, albo kupujesz gdzie dachy
    mają mieć 45 stopni nachylenia i nie pierdolisz, że ktoś Ci coś narzuca
    tylko taki stawiasz. Jeszcze raz powtarzam - nie ma obowiązku budowy domu.

    pzdr.
    rafał

  • 132. Data: 2012-09-04 12:40:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 września 2012 12:26:49 UTC+2 użytkownik rrr napisał:
> [...]
    >
    > tylko taki stawiasz. Jeszcze raz powtarzam - nie ma obowiązku budowy domu.

    Rozumiem że jak jakiś urzedas wymyśli sobie że przy kazym domu ma byc krzak białego
    bzu a na podjezdzie można stawiać tylko czerwone samochody to bedzie to tez ok wg.
    Ciebie?

  • 133. Data: 2012-09-04 13:26:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Rozumiem że jak jakiś urzedas wymyśli sobie że przy kazym domu
    > ma byc krzak białego bzu a na podjezdzie można stawiać tylko
    > czerwone samochody to bedzie to tez ok wg. Ciebie?

    Daj spokój... tyle już zostało napisane a on wciąż nie rozumie.
    Jak mu zimą, pod groźba kary, każą nosić czapkę to mu powiesz, że nie ma
    przymusu wychodzenia na dwór.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 134. Data: 2012-09-04 15:51:02
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > ogromny, a szukałem tylko w promieniu 25km od miejsca pracy.

    > To nie kwestia wiary, ale praktyki.

    > Zmieniliśmy np. przebieg drogi dojazdowej do autostrady i to dwa razy
    > :-) A niedawno były "konsultacje społeczne" w sprawie obwodnicy kilku
    > wiosek. Zgadnij ile osób przyszło? 4 więc bez problemu udało nam się
    > przegłosować taki przebieg jaki nam odpowiadał i już został uchwalony
    > przez gminę. Właśnie powstaje projekt budowlany. Pewnie za kilka
    > miesięcy gdy ruszy budowa to się obudzi kilku krzykaczy co nie rozumieją
    > na czym polega samorządowość i demokracja.

    Ot to właśnie to. Mniej więcej raz na 2 lata można pomyśleć o zmianie
    MPZP i to od ludzi (mieszkańców) zależy jak będzie on wyglądał.
    Wystarczy tylko chcieć. Ale po co iść do gminy jak można psioczyć jakie
    to państwo złe, a gmina jaka gupia. U mnie plan był restrykcyjny bo
    zabraniał np zdobienia domów mozaiką z tłuczonego szkła i luster (kto
    jeździ po wsiach wie o co kaman) ciekawe czy to dobry przepis czy zły ?

    pozdrawiam
    rafał

  • 135. Data: 2012-09-04 15:59:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 września 2012 15:51:04 UTC+2 użytkownik rrr napisał:
    > to państwo złe, a gmina jaka gupia. U mnie plan był restrykcyjny bo
    >
    > zabraniał np zdobienia domów mozaiką z tłuczonego szkła i luster (kto
    >
    > jeździ po wsiach wie o co kaman) ciekawe czy to dobry przepis czy zły ?
    Zły
    Mozaika z tłuczonego szkła czy luster na budynku prywatnym dla nikogo nie stwarza
    żadnego zagrożenie. Kwestia gustu tylko czy sie komus podoba czy nie. Mnie się nie
    podoba ale wcale by mnie to nie obchodziło gdyby mój sasiad takie coś sobie zrobił.

  • 136. Data: 2012-09-05 06:29:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr wrote:
> [...]
    > restrykcyjny bo zabraniał np zdobienia domów mozaiką z tłuczonego
    > szkła i luster (kto jeździ po wsiach wie o co kaman) ciekawe czy to

    a czy nakazywał też skuwanie już istniejących tego typu ozdób?

    jeśłi nie to zły, bo bez sensowny, nie zauważyłem aby współcześnie kto
    kolwiek takie ozdoby jeszcze wprowadzał na domach.

  • 137. Data: 2012-09-05 09:40:16
    Od: CODI <m...@g...com>

    Hej,
    Zaczynam na dniach budowę...prostokątnego domku, z dwuspadowym dachem 40 stopni
    nachylenia, z wnęką (ale bez kolumienek)...z jedną małą lukarną, czyli prawie jak
    Twój koszmar :)
    Dlaczego tak robię, bo w planie zagospodarowania (Wrocław, obręb Maslice) mam
    następujące wymagania: dwuspadowy dach (ceramika w zalecanym kolorze czerwonym)
    kalenica równolegle do drogi (+ zakaz mijających się kalenic). Gdy kupowałem tą
    działkę znałem zapisy i byłem przekonany że taki dom chcę (w takim się też
    wychowałem). Teraz po przejrzeniu ponad 1000 projektów podobają mi się nowoczesne
    kostki ale zbudować takiej nie mogę. Po prostu w projekcie indywidualnym przemyciłem
    trochę nowoczesności w bryle i rozwiązaniach eko. Więc nie można powiedzieć że stoimy
    w miejscu ale też nie uciekamy panicznie od tego co było.

    Pozdrawiam
    CODI

  • 138. Data: 2012-09-05 10:44:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 09:40, CODI pisze:

> [...]
    > kalenica równolegle do drogi (+ zakaz mijających się kalenic).

    Emmm... Wymóg ceramiki? Pojebało ich do końca... Może jeszcze ustalili
    dopuszczalną temperaturę barwową oświetlenia na zewnątrz domu? ;->

  • 139. Data: 2012-09-13 09:08:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Jestem w Alpach średnio raz do roku i nie muszę sobie wyobrażać
    > kostki - one tam są! Dasz wiarę?
    > Ostatnio widziałem taką
    > http://zeospot.com/modern-home-design-house-haller-b
    y-haller-jurgen/house-haller-in-mellau/

    no i pięknie wygląda...

    teraz zamiast tego postawmy nasz zgodny z planem dworek z kolumnami.