  • 1. Data: 2012-08-09 14:01:10
    Temat: [ocieplanie] listwa startowa
    Od: g...@g...com

    Myślicie że warto dawać listwę startową jeśli fundament mam ocieplony?
    - nie muszę wyprowadzać wypoziomowanej linii po obwodzie, bo i tak zacznę od
    stryropianu na fundamentach
    - dla ochroty przed gryzoniami zastosowałbym narożnik siatkowy
    - kapinos na bide dałoby radę uformować z tego narożnika, albo zatopić siatkę żeby z
    centrymetr wystawała w dół

    Pytam bo to różnica 600zł przy listwach 203mm

  • 2. Data: 2012-08-09 14:11:45
    Temat: Re: [ocieplanie] listwa startowa
    Od: w...@g...com

    Witam.

    Ja właśnie mam podobną sytuację i rezygnuję z listwy.

    Za podpórkę i wypoziomowanie służy wypoziomowany styropian na fundamencie, od gryzoni
    mam dwa koty ;) Jak również całkowicie rezygnuję z kołkowania.

    Apropo układania, zastanawiałem sie czy warto inwestować w maszynkę do cięcia
    termicznego, czy też na jeden budynek to niepotrzebny wydatek.

    pozdro
    Bogdan

  • 3. Data: 2012-08-09 14:28:58
    Od: g...@g...com

    > Jak również całkowicie rezygnuję z kołkowania.

    W paru punktach, rzadko kołki jakieś jednak dam (plastikowe całe).

    > Apropo układania, zastanawiałem sie czy warto inwestować w maszynkę do cięcia
    > termicznego, czy też na jeden budynek to niepotrzebny wydatek.

    Myślałem nad tym, kupić drut oporowy, rozpiąć na ramie i podłączyć do akumulatora.
    Ale mogę nie zdążyć tego sklecić.

  • 4. Data: 2012-08-09 14:38:12
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Apropo układania, zastanawiałem sie czy warto inwestować w maszynkę do
    >cięcia
    >termicznego, czy też na jeden budynek to niepotrzebny wydatek.

    Przydać sie przyda na pewno ale zrób se sam :)

    Co do listwy startowej -też nie dałem.

    b.

  • 5. Data: 2012-08-09 15:20:31
    Od: w...@g...com

    > Przydać sie przyda na pewno ale zrób se sam :)

    Może ktoś z Was może pożyczyć na najbliższe 3 tygodnie (W-wa i na wschód od W-wy)
    taką maszynkę - to proszę na priv - do uzgodnienia warunki.

    pozdro
    Bogdan

  • 6. Data: 2012-08-14 09:55:12
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 09.08.2012 14:11, w...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Apropo układania, zastanawiałem sie czy warto inwestować w maszynkę do cięcia
    > termicznego, czy też na jeden budynek to niepotrzebny wydatek.

    Ja dalem listwe, mimo ze kotow w okolicy sporo :)
    Natomiast do ciecia uzywalismy zwyklej pily recznej. Szlo szybciej niz
    drutem oporowym. Styropian 18ka.

    Kleilem klejem piankowym i nie kolkowalem - trzyma.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z