  • 11. Data: 2012-08-19 16:45:58
    Temat: Re: [ocieplanie] otwory pod katem czy prostopadle?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adamw777 wrote:

    > Dlaczego? Estetyka tego się to nie różni od normalnych glifów.

    hm... :)

    skośne glify jak w fortecy zabójczy look ;-)

  • 12. Data: 2012-08-19 18:22:00
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-08-19 13:46, adamw777 pisze:

    > O tym decyduje projekt, zmiana wielkości okien zalicza się do istotnych
    > naruszeń

    Chyba kpisz. Naruszeń czego?

    Zmiana wielkości okien jest nieistotna. Chyba, że ta zmiana związana
    jest z czymś więcej.

    M.

  • 13. Data: 2012-08-19 18:22:59
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-08-19 16:45, Marek Dyjor pisze:

    > hm... :)
    >
    > skośne glify jak w fortecy zabójczy look ;-)

    Można wtedy strzelać zza winkla :-) MSPANC.

    M.

  • 14. Data: 2012-08-19 21:58:27
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 19 Aug 2012 15:54:11 +0200, kiki napisał(a):

    > Panowie. 10cm styropianu wystarczy pod warunkiem, że dobrze zrobione :-)

    Wystarcza do czego? :->

    > 15cm dobrze zrobione z EPS80 to już wypas ale jak wiadomo i pół metra
    > styropianu nie gwarantuje, że ocieplenie działa.

    Z takim podejściem to nie ma co podchodzić do budowy ;-P

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Chirurg zniesie każdy ból pacjenta

  • 15. Data: 2012-08-20 11:12:55
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > Chyba kpisz. Naruszeń czego?
    >
    > Zmiana wielkości okien jest nieistotna. Chyba, że ta zmiana związana
    > jest z czymś więcej.

    Nawet nie pomyślałem żeby sobie kpić. Porozmawiaj w gminie z
    inspektorem, zmiana okna to istotna zmiana.

  • 16. Data: 2012-08-20 11:15:35
    Od: adamw777 <a...@g...pl>

    > Panowie. 10cm styropianu wystarczy pod warunkiem, że dobrze zrobione :-)
    > 15cm dobrze zrobione z EPS80 to już wypas ale jak wiadomo i pół metra
    > styropianu nie gwarantuje, że ocieplenie działa.

    Przy dzisiejszych cenach energii wystarczy, za 5 lat pewno już nie. Nie
    tak dawno śmiano się z tych co kładli 5 cm, dziś już nikt się nie śmieje

  • 17. Data: 2012-08-20 11:53:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:12:55 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
    > Nawet nie pomyślałem żeby sobie kpić. Porozmawiaj w gminie z
    >
    > inspektorem, zmiana okna to istotna zmiana.

    U nas kierbudzi kreaki czerwone na projekcie robią i już jest ok;)

  • 18. Data: 2012-08-20 11:59:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:15:35 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
    > Przy dzisiejszych cenach energii wystarczy, za 5 lat pewno już nie. Nie
    >
    > tak dawno śmiano się z tych co kładli 5 cm, dziś już nikt się nie śmieje

    Marketing robi swoije i tyle.
    Znam kilka budynków co maja 5 cm styro i włascicele nie bankruytuja przez koszty
    ogrzewania.
    Dodam jeszcze przykład mojego sasiada- niewielki domek z gazobetonu- dwa sezony
    mieszkał w nieoceiplonym, jesienią ubiegłego roku dał 10cm styro. Grzeje kotłem na
    wegiel.
    Wiem że zima zimie nie równa ale jak z nim gadałem to nier zauważył jakiegoś
    wiekszego spadku zuzycia wegla tej zimy w stosunku do poprzednich gdy chałupa była
    nieocieplona.
    20-30 czy 40cm styro to może i dobre i opłacalne ale np w Norwegii. u nas zimy są
    troszkę łagodniejsze więc nie ma co wariować. Ale marketingowcy postarali się
    konkretnie i wykreowali popyt na 20cm styro. A ze koszt styro stosunkowo niewielki to
    ludzie kupuja i "śpią spokojnie".
    A co do rosnących cen energii- te faktycznie rosna ale bez przesady a wynagrodzenia
    raczej tez nie spadają.

  • 19. Data: 2012-08-20 11:59:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:53:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:12:55 UTC+2 użytkownik adamw777 napisał:
    > U nas kierbudzi kreaki czerwone na projekcie robią i już jest ok;)

    Kreski czerwone miało byc;)

  • 20. Data: 2012-08-20 12:05:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    ps.com...
    >U nas kierbudzi kreaki czerwone na projekcie robią i już jest ok;)

    co nie znaczy ze jest ok - kierbud sie głupio podkłada, bo jak wyjdzie
    kiedys ze podpisał zmiane istotną jako nieistotną, to ty masz samowole,
    nakaz rozbiórki itp a mozesz cywilnie scigac kierbuda.

    Kierbud podpisem nie zmieni prawa.

    b.