  • 1. Data: 2019-09-02 17:49:32
    Temat: ozc
    Od: Budyń <b...@g...com>

    ktos liczy ozc? ktos mnie pytał bo by zlecił.
    Adam? Lisciasty?

    b.

  • 2. Data: 2019-09-03 00:10:06
    Temat: Re: ozc
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 września 2019 17:49:34 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > ktos liczy ozc? ktos mnie pytał bo by zlecił.
    > Adam? Lisciasty?

    Ten mój program chyba jeszcze działa, ale na drugim lapku.
    Moge policzyć jak wrócę z wyjazdu czyli koło piątku chyba.

    L.

  • 3. Data: 2019-09-03 07:35:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 września 2019 00:10:07 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ten mój program chyba jeszcze działa, ale na drugim lapku.
    > Moge policzyć jak wrócę z wyjazdu czyli koło piątku chyba.
    >
    > L.

    poszło na priv

    b.

  • 4. Data: 2019-09-03 11:19:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.09.2019 17:49, Budyń wrote:
    > ktos liczy ozc? ktos mnie pytał bo by zlecił.
    > Adam? Lisciasty?

    Jak chcesz dwa pokoje policzyć, to wrzuć tutaj i na pewno ktoś odpisze.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz