  • 1. Data: 2010-03-23 20:38:39
    Temat: pianka poliuretanowa na poddasze
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    przymierzam się do takowego docieplenia poddasza. i mam kilka pytan:
    1. Czy moze byc polozona bezposrednio na deski i krokwie czy trzeba stosowac
    folie? jakie?
    2. Czy jest taka pianka ktora mozna dac na taras zamiast syro XPS?
    3. Czy mozna dostac lepsza cene niz 65PLN za warstwe 12cm/m2. Jesli tak to
    prosze o podpowiedz ;)

  • 2. Data: 2010-03-23 21:14:14
    Temat: Re: pianka poliuretanowa na poddasze
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    > przymierzam się do takowego docieplenia poddasza. i mam kilka pytan:

    Byla kiedys dyskusja na ten temat. Jedni byli umiarkowanymi optymistami,
    inni umiarkowanymi sceptykami. Zbyt malo danych chyba jak na te chwile by
    powiedziec co kolwiek konkretnego. Ja mialem watpliwosci w zwiazku z
    niewentylowaniem desek i calej drewnianej wiezby.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-03-24 11:10:11
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 23 Mar, 21:38, "MK" <x...@o...eu> wrote:
> [...]
    > 2. Czy jest taka pianka ktora mozna dac na taras zamiast syro XPS?
    > 3. Czy mozna dostac lepsza cene niz 65PLN za warstwe 12cm/m2. Jesli tak to

    Deski od spodu musza byc wentylowane.
    lepiej zastosowac styro ryflowane tak aby wentylowac dechy a pozniej
    na to piane.