  • 1. Data: 2010-03-23 19:24:17
    Temat: mocowanie kabli
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    czym najwygodniej i nie za drogo można mocować kable (alarmowe komputerowe
    telefoniczne i TV) do siporex'u. blaszki czy cos innego ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-23 20:05:27
    Temat: Re: mocowanie kabli
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    > czym najwygodniej i nie za drogo można mocować kable (alarmowe komputerowe
    > telefoniczne i TV) do siporex'u. blaszki czy cos innego ?
    >
    > pozdrawiam

    termoklejem z glue gun'a tylko podłoże musi być odpylone.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-03-23 20:23:29
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    > czym najwygodniej i nie za drogo można mocować kable (alarmowe komputerowe
    > telefoniczne i TV) do siporex'u. blaszki czy cos innego ?

    Ja mam keramzyt, ale polecam blaszki aluminiowe i papiaki, te plastiki (USP
    czy coś takiego) okazały się do luftu. Jak chcesz moge Ci trochę odesłac za
    pół ceny
    Ja przy rozdzielniach dodtkowo zrobiłem sobie korytka PCV

    Pozdrawoam
    Bartek

  • 4. Data: 2010-03-24 06:52:01
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hob7vf$ibr$1@news.onet.pl...
> [...]
    > odesłac za pół ceny
    > Ja przy rozdzielniach dodtkowo zrobiłem sobie korytka PCV

    JA też mam keramzyt i używałem plastiki USP :) i polcam gorąco.
    Trzeba tylko wiertłem o jeden numer niższym wiercić.
    Jeżeli chodzi o intalcje elektryczne (kable 1,5mm2 i 2,5mm2) to pistolet na
    termokleju się u mnie nie sprawdził.
    Ważne też jaki tynku później będziesz mieć bo jak gipsowy to niezabepieczone
    elemnty mogą rdzewieć.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2010-03-24 09:42:37
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    A to ma być mocowanie przed tynkowaniem, czy na stałe?
    U mnie plastikowe kołko-opaski, które wyglądały na fajne wytrzymały 2 lata i
    zaczęły pękać. Klej na gorąco też średnio, bo połowa odpadła, mimo
    odkurzania przed klejeniem.
    Jacek