  • 1. Data: 2015-10-01 16:06:27
    Temat: pierwszy
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Pierwszy października i u nas pierwszy tej jesieni przymrozek. Oberwały
    m.in. kanny, georginie, wilce a całkowicie przemarzły koleusy i cukinie ale
    nasturcje i pomidory nie przemarzły wcale.
    Pozdrawiam chłodno Ja...cki

  • 2. Data: 2015-10-01 16:15:08
    Temat: Re: pierwszy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:06:27 +0200, Dirko napisał(a):

> [...]
    > m.in. kanny, georginie, wilce a całkowicie przemarzły koleusy i cukinie ale
    > nasturcje i pomidory nie przemarzły wcale.

    Takoż i u mnie pierwszy - padły dyniowate (pędy, nie owoce). Pomidory i
    papryka są pod folią, więc żyją, ale pomidory w gruncie padły. Ale
    najbardziej mi żal, że przemarzły moje cudne begonie Dragon w donicy przy
    wejściu, chlip!

  • 3. Data: 2015-10-01 16:21:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:15:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > papryka są pod folią, więc żyją, ale pomidory w gruncie padły. Ale
    > najbardziej mi żal, że przemarzły moje cudne begonie Dragon w donicy przy

    Gdzieś przepadło zdjęcie, więc zastępczo podaję link z netu, bo warto
    rozpropagować odmianę Dragon Wing Red - wielkie krzaki, bardzo wytrzymałe,
    kwitną jak oszalałe przez całe lato aż do przymrozków, w dużej donicy warto
    posadzić 3-4 egzemplarze, aby mieć taką kopę kwiecia:
    http://tiny.pl/gm1ts