  • 11. Data: 2016-06-29 23:55:44
    Temat: Re: pistolet i piana w nim....
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-29 o 21:56, ToMasz pisze:

    > opryskania z 50cm jakiejś powierzchni pianą.

    Czad... :-)

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2016-06-29 23:57:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-29 o 17:25, abn140 pisze:

    > w pionie....., znaczy sie na puszce ma stac - pistoletem do gory czy
    > odwrotnie - pucha do gory, pisto w dol i oprzec o sciane...
    > a jak zaschnie to pistolet do wywalenia tak?
    > oczywiscie nie chce do tego dopuscic - czyscik juz sobie lezy, ale roznie to
    > w zyciu bywa.

    Wywal ten czyscik w pi... tulitu. Kosztuje tyle co piana a i tak po nim
    zasycha. Zostaw po prostu piane na pistolecie i de sobie nie zawracaj.
    Problem bedzie na wyjsciu dyszy z zewnatrz, ale to sobie spokojnie
    oczyscisz.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2016-06-30 09:46:35
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Wed, 29 Jun 2016 17:25:14 +0200
    "abn140" <a...@g...com> wrote:

    > a jak zaschnie to pistolet do wywalenia tak?

    Mam dwa, jeden bardziej firmowy (~65 zł?), drugi jakas toya. Oba można
    rozkręcić i wyczyścić, u mnie często leżą do następnego roku (z puszką
    do góry).

    probleme może być zaschnięcie przy zaworze spustowym - kiepsko tam
    wyczyścić, ale dało się podłubać.

  • 14. Data: 2016-06-30 11:00:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 30.06.2016 09:46, jedenptak wrote:

> [...]
    > do góry).
    >
    > probleme może być zaschnięcie przy zaworze spustowym - kiepsko tam

    Najlepiej po zakończeniu pianowania opryskać ten zawór czyścikiem a
    potem może stać sobie długo

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info