  • 11. Data: 2011-04-07 16:41:27
    Temat: Re: podloga: czym przykleic parkiet?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    vbn.googlegroups.com> On 2 Kwi, 03:35, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:

> [...]
    > Ze naprawde trwale klejenie to z jego doswiadczenia jest wlasnie uzinem, ze
    > wspolczesny uzin to nie tamta tricizna sprzed lat, a Mapei wg niego dlugo
    > nie potrzyma (akurat) w tych miejscach, ktore ma kleic.
    > A moj klopot taki, ze za cholere nie chce polozyc na podloge nic
    > toksycznego, tzn. chce to zminimalizowac, bo wiadomo - wszystko to jest
    > chemia, ale gdzies jej mniej, gdzies wiecej i zakladam, ze masz/macie racje,
    > ze mapei jest w tej sprawie OK.
    > Bo jaka jest opinia o wspolczesnym kleju "uzin"? BergenBelzen, czy
    > przesadzam i bez problemu moge isc w to?
    Klejów UZIN jest troche. Sprecyzuj jaki bedzie uzyty i sobie poczytaj.
    http://www.uzin-centrum.pl/index.php?cPath=1_21_28

    Jesli bedzie tego powiedzmy cwierc metra kwadratowego to nie ma sie co
    szczypac. Wiecej wolnych rodnikow polimerowych wypijesz z wody z
    plastikowego czajnika niz powdychasz z tej podlogi.