  • 31. Data: 2016-05-22 15:47:43
    Temat: Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyglada na to ze problemem jest wprowadzenie tego nieludzkiego rozwiazania przez
    obecna wladze. Jak by rzadzili poprzednicy uznal by to za sukces.

  • 32. Data: 2016-05-23 18:46:30
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.05.2016 o 15:36, masti pisze:

    > no to ksiegowa wyśle Ci raport co miesiąc
    > w czym masz problem?

    jeśli wystarczy kpir to problemu nie mam, ale mowa było o magazynach
    itp. - nie prowadzę stanu magazynowego (na bieżąco) - jeśli będę miał to
    robić to jest to dla mnie dodatkowa praca i pewnie konieczność użycia
    oprogramowania - teraz nie mam obowiązku, co potrzebuję to kupuję,
    czasem coś rzucę na półkę i leży - spisuję to co na półce raz w roku a
    nie co miesiąc (w trakcie prac to dopiero dużo dodatkowej pracy- część
    rzeczy już zainstalowana u klienta ale nie zafakturowane, część w aucie
    czeka na instalację. W miesiącach żniw, gdy pracuję kilkanaście godzin
    dziennie nie będę w stanie tego zrobić rzetelnie)

    Łukasz

  • 33. Data: 2016-05-23 18:48:08
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    > Wyglada na to ze problemem jest wprowadzenie tego nieludzkiego rozwiazania przez
    obecna wladze. Jak by rzadzili poprzednicy uznal by to za sukces.

    jakby opodatkowali twój dostęp do usenetu to uznałbym za sukces

    Łukasz