  • 11. Data: 2009-10-16 14:43:07
    Temat: Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Robert nabazgrał:
    > Witam
    > Może już było na grupie ale odnowię. Mam nie wielka łazienkę i czas na
    > wybór pralki. Ja jestem za ładowaną od góry, Żonka od frontu. Może
    > macie jakieś doświadczenia w tek kwestii i ewentualnie sprawdzone marki.

    Pralka ładowana od góry jest często dużo głośniejsza.
    Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
    program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
    świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

    --
    Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
    Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/ zapraszam.

  • 12. Data: 2009-10-16 14:53:01
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Chris" <s...@g...pl> wrote in message

    > Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
    > program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
    > świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

    Bo ja go zrobiłem.

  • 13. Data: 2009-10-16 16:46:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 14:21:38 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > przecież wygodniejsze jest podstawienie 'naczynia' i jednym ruchem wygrzebanie
    > prania - samo wypada. Z górnoładowanej trzeba ręcznie wyciągać do góry. Gdzie
    > tu komfort?

    Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

    > przecież zawsze jest tak, że pralka przynajmniej jedną ścianką stoi do
    > zewnątrz? Obstawiasz pralkę dookoła?:) Wiem są małe łazienki, ale
    > przeca otworzenie drzwiczek to jest 30 cm co jakiś czas, to na to trzeba
    > miejsce rezerwować?

    No trzeba, bo wtedy koło niej możesz już nie przejść.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2009-10-16 17:32:50
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

    Do górnoładowanej schylać się nie trzeba? Przeciez bęben jest w niej
    na dokładnie tej samej wysokości. Masz fizyczną budowę orangutana i
    łapki przy kolanach?

    J.

  • 15. Data: 2009-10-16 19:07:35
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Chris napisal(a):

    > Wadą pralki ładowanej od przodu jest to że małe dziecko może poprzestawiać
    > program w czasie pracy, mój szrab uwielbia przestawiać bo tak fajnie się
    > świeca te sensorki i jaka fajna gałka jest :)

    przycisku "z kluczykiem" nie ma?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 16. Data: 2009-10-16 19:07:35
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Adam Płaszczyca napisal(a):

    > Mhm. Tylko zapomniałeś, że trzeba do tego sie schylić.

    ja kucam, tak wygodniej.

    > No trzeba, bo wtedy koło niej możesz już nie przejść.

    to te drzwiczki obowiązek trzymać cały czas otwarte? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2009-10-16 21:55:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:32:50 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > Do górnoładowanej schylać się nie trzeba? Przeciez bęben jest w niej
    > na dokładnie tej samej wysokości. Masz fizyczną budowę orangutana i
    > łapki przy kolanach?

    Nie, nie trzeba. Trzeba do niej sięgnąć, a do ładowanej z przodu trzeba od
    razu na kolana.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-10-16 21:56:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:07:35 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > ja kucam, tak wygodniej.

    A ja nie muszę, jeszcze wygodniej.

    > to te drzwiczki obowiązek trzymać cały czas otwarte? :)

    Przydaje się - inaczej zaczyna woda w środku śmierdzieć.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 19. Data: 2009-10-17 07:02:09
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, nie trzeba. Trzeba do niej sięgnąć, a do ładowanej z przodu
    > trzeba od razu na kolana.

    Jeśli do pralki górnoładowanej tylko sięgasz, nie schylając się, to
    nie ma siły, musisz mieć łapki jak orangutan. Ale to i tak ne
    tłumaczy konieczności padania na kolana przed pralką bocznoładowaną,
    ona ma bęben na dokładnie tej samej wysokości.

    J.

  • 20. Data: 2009-10-17 11:00:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Adam Płaszczyca napisal(a):

    > A ja nie muszę, jeszcze wygodniej.

    wygodniej się schylać?

    > Przydaje się - inaczej zaczyna woda w środku śmierdzieć.

    w swojej 2letniej pralce - nie stwierdziłem po praniu ani wody ani
    smrodu

    --
    pozdrawiam, Zbylut