  • 21. Data: 2009-10-17 15:00:21
    Temat: Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 09:02:09 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > Jeśli do pralki górnoładowanej tylko sięgasz, nie schylając się, to
    > nie ma siły, musisz mieć łapki jak orangutan. Ale to i tak ne

    Och, oczywiście, że trzeba łapę włozyc do środka, jednak nie musze ani
    kucać, ani klękać i dodatkowo sie schylać.

    > tłumaczy konieczności padania na kolana przed pralką bocznoładowaną,
    > ona ma bęben na dokładnie tej samej wysokości.

    Tylko krawędź otworu drzwiczek duuużo niżej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2009-10-17 15:01:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 11:00:40 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > wygodniej się schylać?

    Wygodniej się trochę schylić, niż najpierw kucać/klękać, a potem się
    schylać.

    > w swojej 2letniej pralce - nie stwierdziłem po praniu ani wody ani
    > smrodu
    Może zacznij jej używać? ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2009-10-17 18:07:22
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Och, oczywiście, że trzeba łapę włozyc do środka, jednak nie musze
    > ani
    > kucać, ani klękać i dodatkowo sie schylać.

    Żeby sięgnąc do dna, musisz się schylać. Chyba, że masz budowę ciała
    orangutana.

    > Tylko krawędź otworu drzwiczek duuużo niżej.

    Co z tego, skoro sięgnąć musisz do tego samego poziomu? A że sięgasz
    od boku nie od góry? No inaczej jest, ale za to zdrowiej (kucasz
    zamiast robić skłon) i widzisz, co wyciągasz, przy górnoładowanej
    zaś jest z tym gorzej.

    J.

  • 24. Data: 2009-10-17 18:35:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > od boku nie od góry? No inaczej jest, ale za to zdrowiej (kucasz
    > zamiast robić skłon) i widzisz, co wyciągasz, przy górnoładowanej

    Starszym lepsza górnoładowana czego nie sięgną rękami mogą wyciągnąć
    szczypcami (dawniej były takie drewniane).

  • 25. Data: 2009-10-17 19:25:42
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Adam Płaszczyca napisal(a):

    > Wygodniej się trochę schylić, niż najpierw kucać/klękać, a potem się
    > schylać.

    ja tam się nie schylam. Zauważ, że Ty musisz działać przeciw sile
    grawitacji, a u mnie mi ona pomaga :)

    > Może zacznij jej używać? ;)

    jest w użyciu, w dobrych kobiecych rękach :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 26. Data: 2009-10-17 23:13:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 20:07:22 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > Żeby sięgnąc do dna, musisz się schylać. Chyba, że masz budowę ciała
    > orangutana.

    Może zamiast w kółko powtarzać swoje, przeczytasz to, co napisałem?

    > Co z tego, skoro sięgnąć musisz do tego samego poziomu? A że sięgasz

    Ano tyle, że nie mogę sięgnąć - musze mieć ramię poniżej tego poziomu, do
    tego łątwiej jest wyciągać coś do góry, niż poziomo.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 27. Data: 2009-10-17 23:13:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 19:25:42 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > ja tam się nie schylam. Zauważ, że Ty musisz działać przeciw sile
    > grawitacji, a u mnie mi ona pomaga :)

    Zauważam, że żeby wyjąć coś z pralki bocznej musisz najpierw podnieść, a
    potem dopiero leci samo. A podnosisz na wyciągniętej ręce.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 28. Data: 2009-10-18 07:09:59
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Może zamiast w kółko powtarzać swoje, przeczytasz to, co
    > napisałem?

    W zasadzie to samo mógłbym napisać. W jednej i w drugiej pralce dół
    bębna jest na tej samej wysokości i jest to jakieś 30cm od ziemi. No
    jakim cudem nie trzeba się schylać?

    > Ano tyle, że nie mogę sięgnąć - musze mieć ramię poniżej tego
    > poziomu,

    Otwór za drzwiczkami jest dość duży, umożliwia włożenie ręki pod
    kątem.

    > do tego łątwiej jest wyciągać coś do góry, niż poziomo.

    Mówisz? Ciekawe...

    J.

  • 29. Data: 2009-10-18 08:00:11
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Adam Płaszczyca napisal(a):

    > Zauważam, że żeby wyjąć coś z pralki bocznej musisz najpierw podnieść, a
    > potem dopiero leci samo. A podnosisz na wyciągniętej ręce.

    podnieść? Ja po prostu jednym ruchem pociągam to co jest w bębnie i ta
    "masa" wypada do michy, zostają jakieś pojedyncze skarpetki...

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 30. Data: 2009-10-18 11:10:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 09:09:59 +0200, Jarek P. napisał(a):

    > W zasadzie to samo mógłbym napisać. W jednej i w drugiej pralce dół
    > bębna jest na tej samej wysokości i jest to jakieś 30cm od ziemi. No
    > jakim cudem nie trzeba się schylać?

    A teraz przeczytaj to, co napisałem.
    Przy tej ładowanej od góry trzeba się trochę schylić, głowa będzie
    kilkadziesiąt cm powyżej pralki. Przy ładowanej od frontu - muszę sie mocno
    schylić, głowa będzie poniżej góry pralki, a żeby wyciągnąć drobne sztuki
    (bieliznę, skarpety), praktycznie muszę mieć ramię na poziomie poniżej
    górnej krawędzi otworu drzwiczek.
    W tym drugim przypadku jest jeszcze o tyle niewygodnie, że nie widzę po co
    sięgam, w ładowanej od góry takiego problemu nie ma.

    > Otwór za drzwiczkami jest dość duży, umożliwia włożenie ręki pod
    > kątem.

    I co to pomoże na skarpetkę która sie przyczepiła do bębna i dynda radośnie
    na górze?

    > Mówisz? Ciekawe...

    Oczywiście. Weź sobie odważnik 2kg i najpierw postaw koło nogi i go
    podnieś, a potem postaw w głebi półki i go podnieś.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356