  • 1. Data: 2013-01-25 13:50:03
    Temat: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: j...@g...com

    witam, mam pytanie czy ktos z forumowiczow posiada taka? jesli tak to jakiej firmy i
    opinie o niej, szukam takiej pralki bo mam zamiar zalozyc instalacje solarna na
    ciepla wode

  • 2. Data: 2013-01-25 14:44:28
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 13:50:03 UTC+1 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > witam, mam pytanie czy ktos z forumowiczow posiada taka? jesli tak to jakiej firmy
    i opinie o niej, szukam takiej pralki bo mam zamiar zalozyc instalacje solarna na
    ciepla wode

    Takich pralek jak pytasz to nie ma.

  • 3. Data: 2013-01-25 14:50:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 14:44:28 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    Jak nie ma jak są

    http://www.mastercook.pl/?page=nowosci&ph_main_conte
    nt_start=show&cmn_id=1137

  • 4. Data: 2013-01-25 15:09:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    j...@g...com wrote:

    > witam, mam pytanie czy ktos z forumowiczow posiada taka? jesli tak to
    > jakiej firmy i opinie o niej, szukam takiej pralki bo mam zamiar zalozyc
    > instalacje solarna na ciepla wode

    Mam, ale moja ma już 15 lat, więc się nie liczy;-), Polar Dafne 585C.
    Bardzo sobie chwalę, przy pobieraniu ciepłej wody cykl trwa sporo krócej.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 5. Data: 2013-01-25 15:44:04
    Od: j...@g...com

    zainteresowala mnie narazie pralka MASTERCOOK PFD-1437ET, czy ktos moze dac opinie o
    niej?

  • 6. Data: 2013-01-25 16:11:15
    Od: k...@g...com

    Z podłączeniem są. Z podłonczeniem nie ma.

  • 7. Data: 2013-01-25 18:35:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 16:11:15 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Z podłączeniem są. Z podłonczeniem nie ma.

    Lawa 2;))

  • 8. Data: 2013-01-25 19:56:13
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Uzytkownik wrote:
    > witam, mam pytanie czy ktos z forumowiczow posiada taka? jesli tak to
    > jakiej firmy i opinie o niej, szukam takiej pralki bo mam zamiar
    > zalozyc instalacje solarna na ciepla wode

    grupa to agd jakas byla a ty pytasz na budowanie?!?

    Solary w koszcie 5-10k? Grzanie wody bedziesz miec wylacznie w lecie sensowne.
    Zwróci to sie jak pralka bedzie na zlomie. Czy to sie opaca? Juz lepiej brac
    wode z zasobnika CWU. Solar w zimie nie dziala prawie w ogóle. Kosztuje sporo.

  • 9. Data: 2013-01-26 00:50:00
    Od: j...@g...com

    ale ja dopiero postawilem dom i tak mam zamiar zrobic instalacje solarna wiec lepiej
    kupic pralke na ciepla wode koszt takiej pralki to 1300zl zwykla 300 mysle ze w ciagu
    roku te 300 zl na pradzie zaoszczedze

  • 10. Data: 2013-01-26 00:52:07
    Od: j...@g...com

    koszt takiej pralki to 1300zl zwykla 300
    zwykla pralka 1000zl