  • 161. Data: 2013-01-31 10:29:51
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 10:16:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Musze jeszcze wyliczyc ile moja stracona roboczogodzina kosztuje. Tyle czasu
    >
    > psu w du. Musisz mi Kris wyslac imie i nazwisko, bo komornik nawet adresu
    >
    > nie potrzebuje, nie mowiac o peselu. :-)

    Ryszard Krauze
    Komornikowi powinno wystarczyć

  • 162. Data: 2013-01-31 10:39:34
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Ryszard Krauze
    >Komornikowi powinno wystarczyć

    A juz balem sie, ze to inny pan z pomorza, ktorego imie zaczyna sie na D i
    nie jest to Dariusz.
    Komornik moglby miec wieksze problemy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2013-01-31 10:43:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 10:14:55 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > A ty już chciałeś chałupę okablować czujnikami. To byś dopiero wtopił.

    Manipulujesz.
    Myslałem ew o podliczniku który by pokazywał żuzycie w czasie.
    saa takie termometyry które na podłączonym pendrivie rejestruja co kilka minut
    temperature i masz gotowy wykres to i myślę takie liczniki są.
    Ale ja za gazetami specjalnie nie przepadam więc póki co nie mam czegoś takiego.
    Ale jak bym dostał w rosądnej cenie to akurat takie coś bym kupił.
    Dobrze wiedziec co ile zuwa energi.U szwagra jesienią popmke CO przestwiłem z 3 biegu
    na 1 i zauważalny spadek zużycia energi mu wyszedł a komfort bez zmian.

  • 164. Data: 2013-01-31 11:55:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 10:39:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A juz balem sie, ze to inny pan z pomorza, ktorego imie zaczyna sie na D i
    >
    > nie jest to Dariusz.
    >
    > Komornik moglby miec wieksze problemy. :-)
    Na Pomorzu mamy fajnych komorników i wierzycieli:
    http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,126513,1327818
    9,Pies_zaplaci_za_dlugi_swojej_pani.html

  • 165. Data: 2013-01-31 12:17:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Na Pomorzu mamy fajnych komorników i wierzycieli:
    >http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/1,126513,132781
    89,Pies_zaplaci_za_dlugi_swojej_pani.html

    Wiesz co? To nawet nie jest zabawne. To istna paranoja w majestacie prawa.

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2013-01-31 12:24:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 12:17:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wiesz co? To nawet nie jest zabawne. To istna paranoja w majestacie prawa.

    Czas na Śląsk z tej Polski uciekać;))

  • 167. Data: 2013-01-31 12:26:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 12:17:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wiesz co? To nawet nie jest zabawne. To istna paranoja w majestacie prawa.

    Cyt. z artykułu
    "Według komorników pomysł z licytacją psa sprawdza się, bo groźba odebrania domowego
    pupila skłania dłużnika do spłacenia przynajmniej części zaległości.

    - W ten sposób można odwołać się do uczuć dłużnika i zmobilizować go, by jednak
    znalazł pieniądze - argumentuje Robert Damski, komornik i rzecznik Krajowej Rady
    Komorniczej. "

    Ciekawe kiedy wpadną na pomysł że jeszcze skuteczniej można odwołać się do uczuć
    dłużnika licytując mu dzieciaka.

  • 168. Data: 2013-01-31 12:28:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    > Ciekawe kiedy wpadną na pomysł że jeszcze skuteczniej można odwołać się do
    > uczuć dłużnika licytując mu dzieciaka.

    No tez o tym wlasnie pomyslalem.
    Prosciej pewnie byloby wysylac kolesi z palami pozna noca. Szybko,
    skutecznie i bez ceregieli.

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2013-01-31 13:16:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Przychodzi komornik do bacy i mówi że zabiera mu psa bo nie zapłacił
    rachunków.
    Baca: To nie mój pies.
    Komornik: Jak to nie pański, przecież za panem chodzi.
    Baca: A bo przydupcył się do mnie jak i wy teraz.