  • 1. Data: 2009-11-29 13:20:18
    Temat: prosty monitoriung na 1 kamerze
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Prosze o podpowiedź rozwiązania sprzętow-progrmaowego dla prostego
    monitoringu na jednej,może dwóch kamerach. Kamera maoże być USB/IP/TV
    out.DO tego
    komputer i oprogramowanie. Głównie o ten soft chodzi, a sciśłej o funkcję
    zanznaczania w zgranym materiale momentów, gdy ktoś się w kadrze
    znajdzie,bo prtzecież nikt nie będzi oglądął 12 godzin materiału z poustgo
    pomieszcznia by znaleźć 10 minut w których ktoś w sposób nieuprawniony w
    tym pomieszczeniu przebywał. Przydałaby sie możłiwośc ustawiania pracy z
    zadanym okresie (np 0d 7-14 brak monitoringu, od 14 do 7 monitoring
    włączony). Zasięg "oświetlacza" kamery: 15 metrów.

  • 2. Data: 2009-11-29 15:56:26
    Temat: Re: prosty monitoriung na 1 kamerze
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > komputer i oprogramowanie. Głównie o ten soft chodzi, a sciśłej o funkcję
    > zanznaczania w zgranym materiale momentów, gdy ktoś się w kadrze
    > znajdzie,

    Poszukaj Hicap. Tyle że to nieopłacalne rozwiązanie.
    Ale spełni wymagania.

    Pozdrawiam emarcin

  • 3. Data: 2009-11-29 18:56:51
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Polecam EDIMAX (IC-1500WG)
    * kamera dla każdego domatora można w łatwy sposób sprawdzić co dzieje się
    w domu i koło niego.
    * rozdzielczość zadowalająca 640x480 powinna zadowolić niewymagające
    oko.
    * funkcja email & FTP pozwala na otrzymywanie stop klatek zależnie od
    natężenia detekcji ruchu.
    * ustawienia haseł loginów dla czterech użytkowników plus konto
    administratora.
    * praca kamery w trybie Adhoc pozwala na bezpośrednie podłączenie
    bezprzewodowo laptopa z kamerą.
    * panel do zarządzania kamerą jest prosty w obłudzie i intuicyjny.
    Niestety bez oswietlacza.

    Pozdrawiam:
    Zubaj

  • 4. Data: 2009-11-29 22:04:04
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > tym pomieszczeniu przebywał. Przydałaby sie możłiwośc ustawiania pracy z
    > zadanym okresie (np 0d 7-14 brak monitoringu, od 14 do 7 monitoring
    > włączony). Zasięg "oświetlacza" kamery: 15 metrów.

    Jeżeli system ma monitorować teren bezobsługowo - bo np. domownicy wyjechali
    na wczasy - to polecam rejestrator, a nie żaden komputer z Windowsem. Nie
    trzeba chyba tłumaczyć dlaczego.
    Z kolei monitoring oparty na komputerze sprawdza się doskonale np. na
    stacjach paliw - obraz cały czas jest kontrolowany, a w przypadku np.
    zawieszenia się jest natychmiastowa reakcja personelu. Oczywiście można tu
    wykorzystać "stary" komputer więc jest znacznie taniej. Kwestia zakupu karty
    i kamer. Co do kamer - nie da się doradzić na odległość - trzeba znać
    oświetlenie terenu i dopasować czułość, znać teren i dopasować ogniskową
    obiektywów.

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2009-11-30 07:43:13
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > zadanym okresie (np 0d 7-14 brak monitoringu, od 14 do 7 monitoring
    > włączony). Zasięg "oświetlacza" kamery: 15 metrów.
    kamerka
    karta TV
    linux
    zineminder lub motion

    i wszytko śmiga

    jak by coś to pytaj mam to zrobione

  • 6. Data: 2009-11-30 07:43:30
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Usrobo pisze:
    > kamerka
    > karta TV
    > linux
    > zineminder lub motion
    >
    > i wszytko śmiga
    >
    > jak by coś to pytaj mam to zrobione
    oczywiście zoneminder ;)

  • 7. Data: 2009-11-30 19:16:56
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Z programów to polecam darmowy http://www.yawcam.com/

  • 8. Data: 2009-11-30 20:31:25
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    http://www.webcamxp.com/home.aspx
    Ma detektor wykrywania ruchu i jest za free do uzytku domowego.

    T.