  • 1. Data: 2009-11-28 19:56:00
    Temat: tynk bawełniany - promocja w castoramie
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Ponieważ szukałem czegoś podobnego, to wrzucam, może komuś się przyda-
    obecnie (2009-11-28) jest w castoramie (a przynajmniej tej w Opolu)
    promocja na tynk bawełniany jak tutaj:
    http://www.allegro.pl/item827575958.html =
    http://pphu_mirell.w.interii.pl/FIBRE%20DECOR/Reklam
    a_FIBRE_DECOR.JPG
    ale tylko na Denim Blue (odcień realnie jest ciemniejszy niż na tej
    fotce) - normalna ich cena półkowa to ~98zł za worek na ~4m^2, a teraz
    jest ten błękitno-biały za 20zł.
    Bardzo fajnie się to kładzie - na worek takich wiórków dodaje się ~5l
    wody, poczeka się godzine, a potem wałkiem rozsmarowuje na ścianie jak
    ciasto na tortownicy. Ewentualne usuwanie - mocno zmoczyć i schodzi
    szpachelką. Szkoda tylko ze te kolory są mocno nijakie ;/

    Jakby ktoś widział coś podobnego, ale z lepszą paletą
    barw/tekstur/wzorów to jestem zainteresowany ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2009-11-28 23:21:07
    Temat: Re: tynk bawełniany - promocja w castoramie
    Od: AA <...@...pl>

> [...]
    > ciasto na tortownicy. Ewentualne usuwanie - mocno zmoczyć i schodzi
    > szpachelką. Szkoda tylko ze te kolory są mocno nijakie ;/

    A moze cos wiesz jak tego sie czepia kurz, czy odkurzaczem mozna to
    przejechac ? Myslalem kiedys o takim tynku z uwagi na pekajace sciany
    (wielka plyta).

    AA

  • 3. Data: 2009-11-28 23:33:47
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2009-11-29 00:21, AA pisze:

    > A moze cos wiesz jak tego sie czepia kurz, czy odkurzaczem mozna to
    > przejechac ? Myslalem kiedys o takim tynku z uwagi na pekajace sciany
    > (wielka plyta).
    Kurz czepia się tak samo jak każdej "porowatej" lub "materiałowej"
    tapety, można to "wzmocnić" z z wierzchu zwykłym bezbarwnym lakierem do
    drewna (wodnorozpuszczalnym), odkurzaczem bez problemu przejedziesz,
    możesz nawet na mokro przetrzeć, byle nie szorować na zbyt mokro i zbyt
    intensywnie. No i nie nadaje się do zdecydowanie mokrych pomieszczeń -
    cały klej w tym włóknie jest wodnorozpuszczalny, w razie konieczności
    usunięcia ze ściany trzeba mocno to zmoczyć i zamienia się ponownie w
    "papkę kokosową"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2009-11-29 05:00:32
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    agent castoramy? ;)

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-11-29 22:07:46
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2009-11-29 06:00, basti78 pisze:
    > agent castoramy? ;)
    > Sebastian
    Nie :) Tak ogólnie to nie lubię tego marketu, tyle że ja większości
    marketów nie lubię, bo na czymś mi podpadły ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-12-01 08:45:23
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 29 Lis, 23:07, BartekK <s...@N...org> wrote:
    > Nie :) Tak ogólnie to nie lubię tego marketu, tyle że ja większości
    > marketów nie lubię, bo na czymś mi podpadły ;)

    "Panie kierowniku, my już wszystkie sklepy w okolicy mamy
    poobrażane" :]

    Pzdr.
    L.