  • 1. Data: 2009-11-26 16:56:57
    Temat: Lacznik cisnieniowy LCA - instrukcja
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    j.w.
    Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
    ustrojstwo?
    Znalazlem jakies materialy na Elektrodzie, ale tam jest mnostwo
    przydatnych rzeczy ale nie info jak sie to reguluje.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 2. Data: 2009-11-26 18:11:03
    Temat: Re: Lacznik cisnieniowy LCA - instrukcja
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Marek Kutyla pisze:
    > j.w.
    > Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
    > ustrojstwo?

    Tego się nie reguluje, kupujesz ustawiony na dane ciśnienie- to wersja
    politycznie poprawna ;)
    Jeżeli już musisz pokręcić to tą nakrętką nad sprężyną
    wg; http://www.hydro-vacuum.com.pl/hv_schematy/lca_przek
    roj1.jpg

    PS Nie zepsuj zbiornika

  • 3. Data: 2009-11-27 13:52:54
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Ma ktos instrukcje gdzie jest wytlumaczone jak nalezy regulowac to
    > ustrojstwo?
    Zalóz sobie konto na hydro-vacuum.com.pl sprawdz, czy jest instrukcja, bo
    nie do konca pamietam szczególy.

    Ja regulowalem pare lat temu LCA-3 i robilem to tak:
    -spuscilem wode ze zbiornika (przeponowego)
    -ustawilem cisnienie powietrza w pustym zbiorniku 0,2bar ponizej planowanego
    cisnienia zalaczania.
    -krecac dolna nakretka doprowadzilem do zalaczenia pompy
    -górna nakretka (chyba sruba z kontra ?) ustawilem cisnienie wylaczania.
    -powtarzamy 2 ostatnie kroki do uzyskania wlasciwego zakresu cisnien.

    Kluczowe jest dobre ustawienie cisnienia w pustym zbiorniku. Jak bedzie
    wyzsze od cisnienia zalaczania wlacznika to masz sytuacje absurdalna i
    klopotliwe (niwmozliwe?) jest tego wyregulowanie (pompa sie zalacza po
    calkowitym opróznieniu zbiornika - sa przerwy w strumieniu wody przy ciaglym
    poborze)

    Pzdr.
    Adam

  • 4. Data: 2009-11-27 20:17:07
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-11-26 19:11, użytkownik Qwerty napisał::

    > PS Nie zepsuj zbiornika

    A jak to mozna zrobic???

  • 5. Data: 2009-11-27 20:17:54
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-11-27 14:52, użytkownik McBeth napisał::

    > Zalóz sobie konto na hydro-vacuum.com.pl sprawdz, czy jest instrukcja, bo
    > nie do konca pamietam szczególy.

    Tak zrobilem. Jest to troche inaczej opisane niz Ty napisales nizej.
    Jutro bede probowal.

    Thx.