  • 1. Data: 2009-11-22 18:01:22
    Temat: Poszukuję instrukcji do pralki
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    poszukuję instrukcji obsługi do pralki General Electric WWH7109 TWW w języku
    polskim lub angielskim, ewentualnie niemieckim.
    Najbardziej chodzi mi o oznaczenia programów na panelu (jeśli ktoś ma takie
    w innej pralce, to będę także wdzięczny za podesłanie innej instrukcji).
    Link do zdjęcia panelu:
    http://62.129.238.227/dsc_3721.jpg

    Tomek

  • 2. Data: 2009-11-23 11:08:42
    Temat: Re: Poszukuję instrukcji do pralki
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takie
    > w innej pralce, to będę także wdzięczny za podesłanie innej instrukcji).

    Manuala nie mam ale oznaczenia wyglądają tak jak w innych pralkach, więc nie
    ma zbytnio nad czym się zastanawiać.

    P.