  • 1. Data: 2009-11-22 15:13:17
    Temat: Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Czym przykleić kafelki do blaszanej pokrywy okna rewizyjnego?

    Małe okienko rewizyjne, gdzie kafel był wielkości tego wieka przykleiło sie
    ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest większa od
    kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła i klej puścił.

    Żywice jakąś? Silikon?

    Jakieś pomysły?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-11-22 16:13:21
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła i klej puścił.

    Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem trzeba by
    kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie.

  • 3. Data: 2009-11-22 17:40:40
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Klej montażowy butaprenopodobny. Silikon też może być. Tylko silikonem
    > trzeba by
    > kleić w poziomie a tamtym nie trzeba w poziomie.

    Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.

    Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-11-22 18:24:22
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Irokez" <h...@o...pl> wrote in message news:hebt2p$i67$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Może być i w poziomie, drzwiczki mam na stole.
    >
    > Aby dobrze trzymało i było jak widze w miare elastyczne

    Dawniej na terenach kopalnianych nawet do ścian klejono płytki farbą
    olejną - taką gęstą, od dna. Jak scian pękła to razem z płytkami...

  • 5. Data: 2009-11-23 14:06:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Irokez pisze:
> [...]
    > sie ładnie na klej i się trzyma. Problem w tym, że druga pokrywa jest
    > większa od kafelek więc po wziciu potem tego w łape blaszka się wygieła
    Ja kleiłem gres na metalowe elementy (stalowe profile 10x5cm) płytki
    zwykłym klejem "elastycznym" (jakiś atlas chyba?), tym samym którym
    kleiłem płytki na kartongips itp. Trzyma się jak wściekłe, a że
    ostatnio przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to
    próbowałem odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil
    metalowy pogięty, a klej nadal trzymał.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-11-23 19:00:49
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > przy wymianie kotła CO musiałem parę elementów wywalić - to próbowałem
    > odrywać płytki z . Płytka w 3 miejscach złamana, profil metalowy pogięty,

    Tylko tutaj to blaszka ocynk i tak sobie trzyma ta pokrywka, na której mam
    nie całą płytke tylko 4 kawałki

    Kupiłem dziś montazowy Patex Total Fix PL 700 w tubce. Drogie to.. ale
    powinno złapać

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2009-11-25 15:34:21
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    OIDP kleiliśmy do drzwiczek na Atlas Plus i trzyma 10 lat, nawet fugi nie pękają.
    JaC