  • 1. Data: 2009-11-24 12:11:27
    Temat: Pralka Candy AQUA 800T
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Witam, niedawno kupiłam uzywaną pralkę Candy AQUA 800T, i mam problem bo
    nie wiem jak można wyjąć pojemnik na proszek do wymycia?
    Będę wdzięczna za poradę,
    Ewa

  • 2. Data: 2009-11-24 17:34:16
    Temat: Re: Pralka Candy AQUA 800T
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, niedawno kupiłam uzywaną pralkę Candy AQUA 800T, i mam problem bo nie
    > wiem jak można wyjąć pojemnik na proszek do wymycia?
    > Będę wdzięczna za poradę,
    > Ewa

    Oooo! Ty rzeczywiście sypiesz tam proszek?
    Cały czas byłem pewien, że nikt nie jest tak... nierosądny, aby najpierw
    niepotrzebnie zapychać ten patent, a potem mieć problemy z wyjęciem i myciem.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-11-25 07:00:41
    Od: "G." <g...@g...com>

    www.cesky-navod.cz/file2.phtml/70532/Aqua%20800%20T.
    pdf to jest link do
    instrukcji a w niej na stronie 55 jest jak się czyści szufladkę.

  • 4. Data: 2009-11-25 11:03:07
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G." <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > www.cesky-navod.cz/file2.phtml/70532/Aqua%20800%20T.
    pdf to jest link do
    > instrukcji a w niej na stronie 55 jest jak się czyści szufladkę.

    Dzieki serdeczne , o taką instrukcę mi chodziło.
    Pozdrawiam
    Ewa