  • 1. Data: 2009-11-28 11:20:26
    Temat: Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7
    latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo
    tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym
    jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory nie sa
    wymienne - ale chcialbym sie mylic...
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2009-11-28 11:24:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:20:26 +0100, Qlfon napisał(a):

> [...]
    > tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym
    > jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory nie sa

    Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-28 11:50:50
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Też mnie to interesuje. Moja też po latach jakby słabnie.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Starość jest wszechogarniająca... Szybsza w kobiecych rękach.

  • 4. Data: 2009-11-28 13:01:47
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:50:50 +0100, Prawusek napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Starość jest wszechogarniająca... Szybsza w kobiecych rękach.

    Mówimy o szczotce do zębów - tę można wymienić na nowy model już za chwilę.
    A i tu warto się zastanowić, czy słusznie.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-28 16:28:28
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7
    > latach jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy
    > pomimo
    > tego ze zawsze stoi na ladowarce.

    Po 6-7 latach???? W mojej zmieniałem akumulator chyba po 4 latach.

    J.

  • 6. Data: 2009-11-28 16:39:00
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

    > Po 6-7 latach???? W mojej zmieniałem akumulator chyba po 4 latach.

    Masz więcej zębów do mycia?

  • 7. Data: 2009-11-28 18:04:15
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

    > Masz więcej zębów do mycia?

    Widać tak ;-)

    J.

  • 8. Data: 2009-11-28 18:08:40
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Qlfon wrote:
> [...]
    > tego ze zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym
    > jak dlugo zyje taka szczoteczka? Jak znam zycie to akumulatory nie sa

    mówi się o 1000 cyklach
    7 lat x 365 dni daje więcej
    dla mnie to padł akku

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 9. Data: 2009-11-28 18:35:32
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> wrote:

> [...]

    W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak
    kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy
    bebechy. Akumulator standardowy R6.

    Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż
    nadto.

    J.

  • 10. Data: 2009-11-29 13:41:27
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jarek P. pisze:

    > W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak
    > kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy.
    > Akumulator standardowy R6.
    Na to nie wpadlem:) Dzieki za podpowiedz, moja tez sie da tak
    rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie "nowszy
    model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)