  • 11. Data: 2009-11-29 15:01:50
    Temat: Re: Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 14:41:27 +0100, Qlfon napisał(a):

    > Na to nie wpadlem:) Dzieki za podpowiedz, moja tez sie da tak
    > rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie "nowszy
    > model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

    Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-11-29 15:33:44
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Żeby tylko Twoim zębom i dziąsłom ZA dobrze nie zrobił.

    Ha...ha!!! :-))))))))))))

  • 13. Data: 2009-11-29 19:37:32
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > rozkrecic:) Teraz tylko dylemat - kopowac aku czy kupic sobie
    > "nowszy
    > model" co to 40000 cos tam a 10000 czegos innego robi:)

    Ja tam nowego aku nie wsadzałem, władowałem tam stary akumulator
    używany wczesniej w sprzęcie foto, do aparatu już się nie nadawał,
    bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce
    (stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4
    lata.

    J.

  • 14. Data: 2009-11-29 19:42:46
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > bo codziennego ładowania wymagał używany czy nie, ale w szczoteczce
    > (stojącej na ładowarce w końcu) sprawdza się już chyba kolejne 4

    Może nawet z wibratora? Z ust do ust?

  • 15. Data: 2009-11-29 20:16:08
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:

    > W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak
    > kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy.

    Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu akumulatorow, a
    reszte bebechow do elektrosmieci... Zle przeczytales instrukcje.

    > Akumulator standardowy R6.

    Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

    > Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż nadto.

    Tez sadze, ze akumulator

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym ciiii.. bo
    sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej mozliwosci...

  • 16. Data: 2009-11-29 20:57:35
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu
    > akumulatorow, a reszte bebechow do elektrosmieci... Zle
    > przeczytales
    > instrukcje.

    Tak, wiem, że producent byłby najszcześliwszy, gdybym poleciał do
    sklepu i najnowszy ich model kupił, do tego specjalny fafnastopak z
    zapasem szczoteczek dla całej rodziny (plus jedna gratis) ale ja
    sknera jestem :-)

    > Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

    Być może, ale dało się bez problemu.

    > P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym
    > ciiii.. bo
    > sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej
    > mozliwosci...

    ;-)

    J.

  • 17. Data: 2009-12-14 14:17:30
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jaka jest zywotnosc aku w szczoteczkach Brauna? Moja po 6-7 latach
    > jakby sie nie doladowywala, brak jej sil do wspolpracy pomimo tego ze
    > zawsze stoi na ladowarce. Ma ktos moze jakies informacje o tym

    Gdybyś przeczytał instrukcję i postępował wg niej, to dalej by działała.
    Raz na miesiąc należy do końca rozładować.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/