  • 11. Data: 2012-06-10 17:13:33
    Temat: Re: prysznic - deszczownica czy zwykła słuchawka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "Słuchawki" możesz używać precyzyjniej _i_ przy właściwych uchwycie
    > używać jak deszczownicy.

    nie może...

    bo zwykła słuchawka nie ma takiej średnicy i wydajności jak deszczownica

  • 12. Data: 2012-06-11 10:55:50
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "adamw777" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie chodzi o estetykę, ale oszczędność wody. Co zużywa mniej? A może to
    > porównywalne ilości?
    >
    > Adam

    ja mam jedno i drugie
    po deszczownicą jest zdecydowanie przyjemniej :)
    słuchawka jest o wiele praktyczniejsza :)

    pzdr
    Piotr

  • 13. Data: 2012-06-11 16:53:15
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Zdecydowanie.
    Poza tym deszczownica ma duże zużycie wody, a słuchawka małe.
    Niestety. Słuchawka mało leje , a deszczownica dużo.
    To nie jest oszczędne.
    Idealna byłaby deszczownica dużo lejąca, ale zużywająca mało wody.
    Bo słuchawka mało lejąca ,ale zużywająca dużo wody to jest gorsza od
    deszczownicy co dużo leje , ale mało zużywa.
    itd.

    Bardzo ciekawa i mądra dyskusja.
    Od dawna ma pan te objawy ?

  • 14. Data: 2012-06-11 21:52:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zapinio wrote:
    > Od dawna ma pan te objawy ?

    od czasu jak ty zacząłeś pisać bzdury...

  • 15. Data: 2012-06-11 21:59:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2012 17:13, Marek Dyjor pisze:

    > nie może...
    >
    > bo zwykła słuchawka nie ma takiej średnicy i wydajności jak deszczownica

    Ty chcesz słonia umyć, czy przeciętnej wielkości człowieka?

  • 16. Data: 2012-06-12 05:44:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty chcesz słonia umyć, czy przeciętnej wielkości człowieka?

    ale wiesz co to jest deszczownica? to nie jest każdy prysznic lejący z góry.

  • 17. Data: 2012-06-12 08:53:26
    Od: s...@g...com

    Mieszkam w bloku na 2 piętrze, mam obie opcje.
    Deszczownicy używałem tylko kilka razy.
    Dlaczego?
    Zbyt niskie cisnienie wody powoduje że mycie strasznie długo trwa i cały jesteś w
    wodzie
    Po dwóch latach w USA uważam że tam to lepiej było rozwiązane.
    Z boku na wysokości ok 2 metrów zamontowany na stałe wylewka prysznicowa.
    Myjesz głowe lub nie. I nie musisz miec takiego cisnienia żeby czuć na plecach że
    woda leje.

  • 18. Data: 2012-06-12 10:34:20
    Od: cart <a...@n...ma>

    s...@g...com napisał(a):

> [...]
    >Myjesz głowe lub nie. I nie musisz miec takiego cisnienia żeby czuć na plecach że

    Polecam oba.
    Mam zestaw podtynkowy Grohe z deszczownicą ok. 15cm oraz słuchawkę.
    Deszczownica wcale tak dużo nie zużywa, zawsze najpierw używam
    deszczownicy, a potem dodatkowo opłukuję się słuchawką. Bardzo
    praktyczne, a dodatkowo super to wygląda jak cała instalacja schowana
    jest w ścianę.

  • 19. Data: 2012-06-12 16:09:50
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > deszczownicy, a potem dodatkowo opłukuję się słuchawką. Bardzo
    > praktyczne, a dodatkowo super to wygląda jak cała instalacja schowana

    wygląda fajnie i też "fajnie" kosztuje taki zestaw;)

  • 20. Data: 2012-06-12 20:38:41
    Od: cart <a...@n...ma>

    "Wasyl" <w...@o...pl> napisał(a):

    >wygląda fajnie i też "fajnie" kosztuje taki zestaw;)

    Kupowałem wszystko przez ceneo i wyszło z tego co pamiętam ok. 1kzł
    (ramię, deszczownica, bateria, zawór, wąż, słuchawka)
    Z Grohe da się kupić tanie rzeczy, tyle, że trzeba przeważnie czekać 3-4
    tygodnie na dostawę.
    Mam dwie łazienki, jedna w Grohe, druga średnia półka z Leroy Merlin
    (jakieś polskie) i jak teraz po roku jak porównuję to klnę ile mogę. To
    jak działają i wyglądają rzeczy Grohe jest rewela, nawet najtańsze
    rzeczy.