  • 21. Data: 2010-12-17 21:36:36
    Temat: Re: rachunki za elektrycznosc - dzlaczego tak dziwacznie??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Gru, 13:46, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > No to jakieś 'chody' chyba masz w tym vattenfallu :-)

    Skad :) Poza flaszka jaka postawilem monterowi ze szybciej zmienili mi
    taryfe na mieszkalna nie robilem z nimi zadnych konszachtow ;))

    > U mnie jest togo wszystkiego jakoś więcej... No, ale nie mam przed sobą
    > teraz tych faktur i nie mogę tego przytoczyć :-)

    http://szyna.civ.pl/faktura1.jpg
    http://szyna.civ.pl/faktura2.jpg

    Tu masz moja ostatnia fakturke. Owszem na drugiej stronie jest
    wszystko rozbite na jakies dziwne skladniki (stawka jakosciowa, stawka
    opl. koncowej i jakies inne dziwy) ale ostatecznie zobacz jak
    wychodzi. Zuzycie 17924 kWh (ostatni stan licznika 19024 ale zaczynamy
    liczyc od stanu 1100) i do zaplaty brutto 8283. Czyli dokladnie 0,462
    pln za 1kWh z totalnie wszystkim, wszystkimi skladnikami, stawkami,
    abonamentami etc - to jest najzwyklejsza jedna taryfa G11 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.