  • 131. Data: 2009-06-22 08:53:10
    Temat: Re: recyrkulacja - przemy?lenia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qlphon wrote:

    > każdy kocioł jednofunkcyjny
    > no chyba że ktoś ma tak zwymiarowane, że grzeje na bieżąco
    > ale wtedy zasobnik nie potrzebny....

    ale kocioł zwykle sie dobiera na szybkie podgrzanei wody w zasobniku.

  • 132. Data: 2009-06-22 10:41:52
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > ale kocioł zwykle sie dobiera na szybkie podgrzanei wody w zasobniku.

    szybkie tak, ale nie na bieżąco, prawda?

  • 133. Data: 2009-06-22 10:46:34
    Temat: Re: recyrkulacja - przemyślenia
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > tylko musisz mieć sensowny system alarmowy.

    wielkie cudo nie jest wymagane,
    wystarczy że gdziekolwiek masz wyprowadzony jakikolwiek sygnał zalezny od
    stanu uzbrojenia centralki

    > generalnie takei cuda to najprościej jest w domach inteligentnych robić.

    w takich domach (inny segment inwestorów) najczesciej cyrkulacja mogłaby
    chodzić stale...

    a ja pisałem o zwykłych domach jakie się teraz buduje
    bez lokatorów w postaci pasjonata elektroniki/informatyki
    (bo dla nich to nic nie jest problemem)
    ale dla zwykłych ludzi