  • 1. Data: 2009-12-25 09:48:01
    Temat: rozdzielenie tv na pokoje
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Jak rozwiązujecie ten problem?
    Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
    Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze
    :)

  • 2. Data: 2009-12-25 13:23:26
    Temat: Re: rozdzielenie tv na pokoje
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze

    Witam
    Dlaczego nielogiczne?
    Kupujac 6 pakietów startowych po 30 zł ( nie wiem ile dokładnie co do
    grosza), płacę miesięcznie 180 zł.Kupując jeden konkretny pakiet za 180
    zł miesięcznie i rozdzielając go na 6 telewizorów, wynik bez wątpienia
    jest lepszy.Jedynie początkowy wydatek jest trochę odstraszający, ale
    jaki spokój.Ty mecz, żona seriale, dzieci filmy i każdy zadowolony, a i
    jeszcze możesz coś nagrać w tym czasie :-)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-12-25 16:51:20
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale mam 3tv
    3 x starter w cyfrze daje 30zl
    kupująć jakies multiswitche do tego 3x dekoder daje kwotę na kilka lat Cyfry
    :)
    a kto wie czy za rok czegoś nie zamieszają i te dekodery i multiswitche bede
    musiał wymienic na lepsze
    kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry
    co raz lepsze musiały byc

  • 4. Data: 2009-12-25 17:25:42
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > musiał wymienic na lepsze
    > kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry

    ? mediasaty są od początku cyfry i dalej spisują się znakomicie

    Jak masz rozwiązanie, to nie wiem o co ci chodzi?
    Mam spliter, tylko raz musiałem go przeprogramować, po wymianie kart c+.
    Parę minut roboty na kompie.Tunery mediasata można zawsze sprzedać,
    jakoś nie tracą na wartości. Kable do każdego zestawu i tak trzeba
    pociągnąć.Starter c+ to wielkie zero.
    To po co ten cały post i zawracanie d...py? Wszystko Wiesz, to działaj.

  • 5. Data: 2009-12-25 17:30:48
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?

    pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały
    dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w
    HD :)

  • 6. Data: 2009-12-25 17:35:39
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Rafał pisze:
    > a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?
    a poszukaj sobie na Allegro

    > pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały
    > dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w
    > HD :)

    A kto pyta o tv?
    To po jaką chorobe Ci c+?

  • 7. Data: 2009-12-25 18:32:14
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    bede
    > musiał wymienic na lepsze
    > kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry

    Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) . Sprzęgają
    kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
    stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione. A dekodery - niestety
    zabezpieczają prawa finansowe nadawców, więc tutaj będzie coraz większy
    postęp w utrudnianu nieopłaconego odbioru.

  • 8. Data: 2009-12-27 19:24:14
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    > Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) .
    > Sprzęgają
    > kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
    > stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione.

    Pomyliłeś chyba z symetryzatorem...

    Multiswitche stosowane są do udostępniania sygnału z konwertera tupu
    quatro w zbiorowych instalacjach satelitarnych:
    http://images.dipol.com.pl/images/kon_quat.gif

    Konwerter typu quatro w przeciwieństwie do konwertera typu fullband
    (powszechnie stosowanego w domowych instalacjach) wystawia w jednym czasie
    2 zakresy częstotliwości w 2 polaryzacjach (jak widać na podlinkowanym
    obrazku). Dzięki temu, poprzez multiswitch można podłączyć większą ilość
    odbiorników satelitarnych.

    Qwinto

  • 9. Data: 2009-12-27 19:30:02
    Od: "G." <g...@g...com>

    Może to Ci pomoże.
    http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_antenow
    ych_schematy.htm

  • 10. Data: 2009-12-27 19:31:28
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    > Jak rozwiązujecie ten problem?
    > Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
    > Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w
    > Cyfrze

    Wszystko rozgrywa się w kwestii kasy, jaką jesteś w stanie przeznaczyć na
    instalacje.
    Rozumiem, że chcesz rozdzielić sygnał satelitarny na kilka pomieszczeń.

    Przeczytaj troszkę o takich instalacjach i powiedz co chciałbyś osiągnąć
    konkretnie (np odbierać pakiet C+ na 4 telewizorach):

    http://www.dipol.com.pl/konwertery_satelitarne_bib11
    .htm
    http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv_naziem
    nej_i_satelitarnej_na_multiswitchu_w_domu_jednorodzi
    nnym_schemat04.htm
    http://www.dipol.com.pl/profesjonalne_instalacje_mul
    tiswitchowe_bib202.htm

    Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.