  • 1. Data: 2009-12-24 08:07:25
    Temat: Okap - jak często włączacie?
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    Witam,

    Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie? Bo z moich
    obserwacji u rodziców wynika że najczęściej jest zapalane światełko żeby
    podświetlić pod garnkami. A normalnie okap jest włączany rzadko (w
    zasadzie to jest pochłaniacz bo piec jest przy oknie prawie).

    Pytam o to, bo podsunięto mi rozwiązanie takie żeby zamiast okapu kupić
    wentylatorek do kratki wwiewnej albo jakiś taki wysuwany pochłaniacz
    kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie bocznej (płyta
    indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie kupiłem, mam pare
    dni do namysłu.

    Pozdrawiam świątecznie
    DFpawel

  • 2. Data: 2009-12-24 08:21:18
    Temat: Re: Okap - jak często włączacie?
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    DFpawel pisze:

    > Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie?

    raz na sto lat :-). Częściej włączam wentyl, który mam zamontowany w
    jednej z kratek na ścianie.

    --
    Bogdan

  • 3. Data: 2009-12-24 09:10:50
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Witam
    Ja mam okap kominowy. Włączam go przy każdym gotowaniu, z wyjątkiem wody na
    herbatę. Wyciąga wszystko. Korzystam też często z opcji czasowego
    wyłączenia, jaką posiada.
    Światełko zapalane jest często.

    Pozdrawiam
    Kadafi

  • 4. Data: 2009-12-25 00:08:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2009 09:07:25 +0100, DFpawel napisał(a):

> [...]
    > kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie bocznej (płyta
    > indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie kupiłem, mam pare

    Okapu nigdy nie używałam, bo uważam że to ustrojstwo szpeci kuchnię i
    niepotrzebnie zabiera przestrzeń oraz gromadzi brud.
    Nad kuchnią w ścianie mam sprawną kratkę wentylacyjną oraz dwa okna,
    których używam bardzo często.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-12-25 07:17:47
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    ja akurat bardzo często - mam otwartą kuchnie w pełni na salon, wlasciwie to
    jego część, wiec nie chce tam zapachów roznosic

    a okap mam podwieszany pod szafką,w pełni ukryty, bo tez nie wydaje mi sie,
    ze to ozdoba kuchni........

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-12-25 17:52:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DFpawel wrote:
> [...]
    > pochłaniacz kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie
    > bocznej (płyta indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie

    przy każdym gotowaniu :)

  • 7. Data: 2009-12-25 17:52:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    basti78 wrote:
> [...]
    > wlasciwie to jego część, wiec nie chce tam zapachów roznosic
    >
    > a okap mam podwieszany pod szafką,w pełni ukryty, bo tez nie wydaje

    wystarczy kupić ładny okap :)

  • 8. Data: 2009-12-25 19:48:17
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Gru, 01:08, XL <i...@g...pl> wrote:

    > Okapu nigdy nie używałam, bo uważam że to ustrojstwo szpeci kuchnię i

    Znam takie okapy co zdecydowanie zdobią kuchnie.
    W poprzednim mieszkaniu nie miałem... i wtedy wydawał mi się raczej
    zbędny, aktualnie korzystam przy prawie każdym gotowaniu i jakoś stał
    się niezbędny ;)

  • 9. Data: 2009-12-25 21:47:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 11:48:17 -0800 (PST), kkk napisał(a):

> [...]
    > W poprzednim mieszkaniu nie miałem... i wtedy wydawał mi się raczej
    > zbędny, aktualnie korzystam przy prawie każdym gotowaniu i jakoś stał

    Jeszcze nie widziałam okapu, któryby mi się podobał. Nowoczesny design
    odpada, wszystko w sumie produkują na jedno kopyto. No i - widziałam u
    kogoś, co tam się gromadzi po czasie. Gdyby mi to wisiało nad garnkami,
    tobym się bała pokrywki podnieść, ze mi coś do garnka wpadnie...
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-12-25 22:00:17
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał
    > No i - widziałam u
    > kogoś, co tam się gromadzi po czasie. Gdyby mi to wisiało nad garnkami,
    > tobym się bała pokrywki podnieść, ze mi coś do garnka wpadnie...

    wystarczy co jakis czas myc....................
    kabina prysznicowa tez grzybem zarośnie - tez takich znajomych

    wystarczy umyc.............. regularnie................

    --

    Sebastian