  • 11. Data: 2009-12-26 09:59:17
    Temat: Re: rozprowadzenie tv
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@m...on> napisał w wiadomości
    news:hh310i$efr$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybacz, ale tutaj Cię trochę poniosło, 3 abonamenty po 100zł to juz
    > konkretny wydatek.

    A po co 3 abonamenty. Przecież wystarczy 1 abonament i spliter rozdzielający
    uprawnienia z karty na kilka tunerów
    Trzeba miec tylko tuner przy kazdym tv ale ceny tuneroww to ponizej 100zł
    sztuka
    Jedynie z rozdzileniem polsatu jest klopot ale ostatnio sami daja drugi
    tuner i druga karte gratis

    Kris

  • 12. Data: 2009-12-26 10:01:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Irokez" <n...@m...on> napisał w wiadomości

    > Tia. Ktoś buduje dom i 300zł miesięcznie to dla niego zauważalny wydatek
    > :)

    3600zł rocznie czyli wiecej niż niektorzy planuja wydawać na ogrzewanie
    gazem

    Kris

  • 13. Data: 2009-12-26 10:03:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > satelitarnie. Jedyny mankament TV Sat jest taki, że jeden abonament
    > umożliwia obsługę tylko jednego tunera,

    Spokojnie można porozdzielac uprawnienia.

  • 14. Data: 2009-12-26 12:49:20
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@m...on> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale tutaj Cię trochę poniosło, 3 abonamenty po 100zł to juz
    > konkretny wydatek.
    >
    > Co do reszty nie mam zastrzeżeń.

    Samochody zapewne też kupujesz najlepsze i najdroższe ?
    Produkty codziennego użytku tylko i wyłącznie markowe ?
    A żywność zapewne tylko ekologiczną i atestowaną, która kosztuje 10 razy
    tyle co normalne produkty ?

    Skoro jesteś takie bogate panisko, że wybierasz to co najlepsze (tu
    największe pakiety) to widać, że Cię stać na te pakiety. Wobec tego w czym
    problem ?
    Najtańsze podstawowe pakiety są już poniżej 10zł , a za 30-40zł są pakiety
    rozszerzone o kanały tematyczne.
    Dla przykładu mnie nie interesują kanały sportowe, kanały oferujące tandetne
    seriale brazylijskie itp.
    Po co zatem mam płacić za coś, czego nie będę w ogóle oglądał ?
    Dla mnie dziwnym jest mieć tylko po to, żeby mieć.
    Produkty dobieram do moich potrzeb oraz zasobności mojego portfela, a nie
    tylko z chęci posiadania dużej ilości programów.

  • 15. Data: 2009-12-26 12:51:07
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > ale 10zł miesiecznie x3 to 30zł :)

    Dokładnie i za tę cenę masz wszystkie programy telewizji naziemnej.

  • 16. Data: 2009-12-26 12:52:35
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > sztuka
    > Jedynie z rozdzileniem polsatu jest klopot ale ostatnio sami daja drugi

    Rozumiem, że rozmawiamy o legalnych metodach ?

  • 17. Data: 2009-12-26 13:02:56
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    czyli cena 3 dekoderów to 3x100zl
    plus spliter jakies 300zł :)
    razem 600zł
    to mi wystarczy na dwa lata cyfry 3x po 10zl
    a za 3 lata nie wiadomo czy bedzie dalej to dzialac
    instalacja sie zwróci dopiero po 3 latach

  • 18. Data: 2009-12-26 13:05:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że rozmawiamy o legalnych metodach ?

    oczywiście.
    Karta operatora jest legalna z wykupionym i oplaconym pakietem. Nie pisze tu
    o przeprogramowywaniu karty jak kiedys robiono z szachownicami.
    posiadanie kilku tunerów i konwertera quad tez jest legalne.
    Jedynie polsat paruje karte z tunerem wiec tu spliter sie nie nada ale teraz
    polsat dodaje drugi zestaw gratis

  • 19. Data: 2009-12-26 13:18:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > to mi wystarczy na dwa lata cyfry 3x po 10zl
    > a za 3 lata nie wiadomo czy bedzie dalej to dzialac
    > instalacja sie zwróci dopiero po 3 latach

    To nie dokładnie tak jak piszesz
    Wykupujac trzy najtańsze abonamenty musisz tez kupic tzry dekodery od
    operatora. Cena jednego od 50zł lub dzierzawa z comiesięcznymi opłatami.
    2 dekodery na Allegro trafisz za 180zl komplet(trzeci dekoder kupisz u
    operatora z abonamentem.
    Spliter za 300zł to taki drozszy spliter z 4 kartami w zestawie-mozna taniej
    kupić
    No i padla tu cena abonamentu 100zł. Niektórzy kupuja tak drogie pakiety.
    Można kupić zestaw 'Telewizji na karte" i rozdzielic spliterem- podstawowa
    oferta bedzie za darmo na kilku tv wtedy
    Kwestia indywidualnego policzenia w zaleznosci od potrzeb.
    Dla mnie starczy faktycznie abonament za 10zł lub TNK

    Kris