  • 1. Data: 2015-02-02 21:48:18
    Temat: rozwaliłem pexa, jak naprawić?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Witam

    poukładałem rurę pert-al-pex, i wjechałem w nią otwornicą. nie pytajcie
    jak i poco, poprostu zawaliłem sprawę. dziury na wylot niema, ale
    zewnętrzna powłoka i alumninium jest naruszone, w kiklu miejcach. czy
    jest jakiś sposób na naprawę takiego uszkodzenia? Narazie wymyśliłęm że
    uszkodzony fragment wytnę i wstawię złączkę pex-pex

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-02-02 22:54:51
    Temat: Re: rozwaliłem pexa, jak naprawić?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 21:48:19 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > jest jakiś sposób na naprawę takiego uszkodzenia? Narazie wymyśliłęm że
    > uszkodzony fragment wytnę i wstawię złączkę pex-pex

    Dobrze wymysliles - tylko wstaw tam zlaczke prasowana. Skrecane nie nadaja
    sie do polaczen ktore pozniej zatynkujesz etc :)

    Sam sie wwiercilem w podlogowke w malym kibelku i w taki sposob naprawilem.
    Innego sposobu nie ma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-02-02 22:56:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.02.2015 o 22:54, Adam pisze:

> [...]
    > sie do polaczen ktore pozniej zatynkujesz etc :)
    >
    > Sam sie wwiercilem w podlogowke w malym kibelku i w taki sposob naprawilem.

    czy do prasowanej nie trzeba przypadkiem jakiejś prasy której nie posiadam?
    ToMasz

  • 4. Data: 2015-02-02 22:59:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Dobrze wymysliles - tylko wstaw tam zlaczke prasowana. Skrecane nie nadaja
    >sie do polaczen ktore pozniej zatynkujesz etc :)

    naprawałem 2 miejsca 18lat temu, złaczkami skrecanymi i siedzą w betonie , w
    podłodze :)

    b.

  • 5. Data: 2015-02-02 22:59:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 22:56:46 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > czy do prasowanej nie trzeba przypadkiem jakiejś prasy której nie posiadam?

    Raczej mialem napisac "zaciskane", prasowane / prasa to troche przegiecie
    w kontekscie tych zlaczek :) Potrzebna jest zaciskarka - do pojedynczej
    roboty na pewno nie oplaca sie jej kupic - pochodz po sklepach
    instalatorskich, moze gdzies pozycza na te 5 minut. To wyglada tak:

    http://zerolimitu.pl/sites/default/files/productimgs
    /7572878_0.jpg

    Uzywa sie bajecznie prosto. Polaczenia skrecanego bym nie zaryzykowal
    w miejscu gdzie go nie widac (moze po czasie zaczac ciec). Zaciskane mozesz
    spokojnie zatynkowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2015-02-02 23:01:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 22:59:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > naprawałem 2 miejsca 18lat temu, złaczkami skrecanymi i siedzą w betonie , w
    > podłodze :)

    Wiesz jak jest - 99 na 100 bedzie trzymac jak trzeba, a jak on akurat trafi
    na ta 1/100 to moze sobie nawarzyc bigosu :) Lepiej zrobic raz a porzadnie;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-02-03 10:15:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Wiesz jak jest - 99 na 100 bedzie trzymac jak trzeba, a jak on akurat trafi
    >na ta 1/100 to moze sobie nawarzyc bigosu :) Lepiej zrobic raz a
    >porzadnie;)

    ja mam całą instalacje skręcaną, złączek dużo, żadna nie padła. A zawory
    kulowe - owszem...

    b.

  • 8. Data: 2015-02-03 12:35:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > roboty na pewno nie oplaca sie jej kupic - pochodz po sklepach
    > instalatorskich, moze gdzies pozycza na te 5 minut. To wyglada tak:

    W Leroy pożyczają na doby.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2015-02-03 12:37:25
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 12:35, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W Leroy pożyczają na doby.

    O! Dobrze wiedzieć :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 10. Data: 2015-02-03 15:32:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 10:15:10 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ja mam całą instalacje skręcaną, złączek dużo, żadna nie padła.

    Widac masz ich nie wiecej niz 99 sztuk :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.