  • 1. Data: 2021-11-06 21:33:58
    Temat: sedes podwieszany wymiary
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    siem, czy sedesy podwieszane mają jakieś uniwersalne standardowe
    rozstawy srub czy muszę uważać?
    Stelaż Geberita jeśli to ma znaczenie...
    sir

    Avast.

  • 2. Data: 2021-11-07 20:50:10
    Temat: Re: sedes podwieszany wymiary
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Musisz uważać.

    -----

  • 3. Data: 2021-11-07 21:55:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 7 November 2021 at 20:50:13 UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Musisz uważać.
    >

    > -----
    Czy można wykreować modę na sedesy podwieszane na wysokości 1 metra, ze 2-3 stopniami
    do wchodzenia pod górę ?

  • 4. Data: 2021-11-07 22:43:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 listopada 2021 o 21:55:25 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    > Czy można wykreować modę na sedesy podwieszane na wysokości 1 metra, ze 2-3
    stopniami do wchodzenia pod górę ?
    Można. Dasz radę to zrobić. Ale oczywiście najpierw zajmij się swoim najważniejszym
    projektem czyli pompą ciepła na Peltierach. Masz już jakieś postępy?

  • 5. Data: 2021-11-10 16:31:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 06.11.2021 o 21:33, sirapacz pisze:

    > siem, czy sedesy podwieszane mają jakieś uniwersalne standardowe
    > rozstawy srub czy muszę uważać?
    > Stelaż Geberita jeśli to ma znaczenie...

    180 i 230, stelaże zazwyczaj są uniwersalne

  • 6. Data: 2021-11-10 17:22:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 180 i 230, stelaże zazwyczaj są uniwersalne

    dzieki za merytorykę. z pomiaru wyszło mi zdecydowanie bliżej 180 niż
    230:)))
    już wiem z czym do marketowa jechac

    Avast.