  • 1. Data: 2021-11-08 00:16:34
    Temat: Lobbyści od LPG nie śpią za dnia, ani nocą
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Czy wiesz że...?

    ...Gaz LPG jest gazem nośnym do wielu kosmetyków np. w aerozolu? Z tego powodu trudno
    wyobrazić sobie branżę kosmetyczną bez użycia gazu płynnego. To dowód na to, że to
    bardzo bezpieczne i powszechnie stosowane rozwiązanie!

    ==
    To jest logika w stylu:

    muchy jedzą goofna
    muchy wiedzą co dobre

    i dalej lobbing, bo się rynek LPG skurczył

    ==
    ...Gaz LPG stosowany jest np. w rolnictwie do ekologicznego niszczenia (wypalania)
    chwastów

    ...Gaz LPG stosowany jest do ogrzewania... rozjazdów kolejowych, aby zapewnić ich
    prawidłowe działanie także w czasie siarczystych mrozów? Dzięki temu podróż koleją
    nawet w najbardziej skrajnych warunkach pogodowych może przebiec bezpiecznie i bez
    zakłóceń

    ...Gaz LPG jest stosowany do... wytwarzania mas asfaltowych dla naszych dróg

    ...Gaz LPG jest używany np. w produkcji szkła, cegieł, ceramiki, porcelany, a
    nawet... bombek choinkowych?

    ...Gaz LPG stosowany jest jako nośnik w urządzeniach klimatyzacyjnych oraz pompach
    ciepła a także jako napęd na małych i średnich mobilnych generatorów prądu.

    ...Gaz LPG stosowany jest także wykorzystywany w specyficznych celach jak np. :
    sporty baloniarskie.

    Dada
    balony napel;niane LPG ??????

    https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/lpg-nie-tylko-do-napedzania-samochodu-jak-wy
    korzystac-gaz-lpg-w-domu/pym2z9e

  • 2. Data: 2021-11-08 17:37:40
    Temat: Re: Lobbyści od LPG nie śpią za dnia, ani nocą
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 00:16:35 UTC+1 mant... napisał(a):

    > ...Gaz LPG stosowany jest także wykorzystywany w specyficznych celach jak np. :
    sporty baloniarskie.

    > Dada
    > balony napel;niane LPG ??????

    sam już napisałeś, że jest cięższy od powietrza, więc... ;)
    ale w balonach na podgrzane powietrze się sprawdza, do zasilania palników

    LPG mamy sporo - produkt uboczny rafinacji ropy i wydobycia gazu ziemnego, więc jest
    generalnie tani...
    Skrapla się w stosunkowo wysokiej temperaturze pod dość niskim ciśnieniem, więc ma
    sporo zastosowań... np. taki gaz z ziemny (metan) w samochodach to już większa
    komplikacja - wysokociśnieniowe zbiorniki, pompy do ładowania...

  • 3. Data: 2021-11-08 17:56:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 00:16:35 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > balony napel;niane LPG ??????
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/lpg-nie-tylko-do-napedzania-samochodu-jak-wy
    Sam widzisz jak twoja pompa ciepła na peltierach jest potrzebna. A ty nic nie robisz.

  • 4. Data: 2021-11-08 19:51:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    korzystac-gaz-lpg-w-domu/pym2z9e
    > Sam widzisz jak twoja pompa ciepła na peltierach jest potrzebna. A ty nic nie

    Innych wyzywasz od idiotów, a sam dyskutując z nim udowadniasz, że
    jednak jesteś debilem z objawami echolalii i nerwicy natręctw.

  • 5. Data: 2021-11-08 20:42:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 19:52:22 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Innych wyzywasz od idiotów, a sam dyskutując z nim udowadniasz, że
    > jednak jesteś debilem z objawami echolalii i nerwicy natręctw.
    Nie powtarzaj bezmyślnie diagnoz jakie dostajesz od lekarzy i nie przenoś ich na
    innych. To że komuś odpisuje nie znaczy że z nim dyskutuje. Jak przypominalem ci
    debilu o wodnym chlebie to z tobą dyskutowałem? Dziennie do niego pisałeś więcej zdan
    niż ja przez trzy miesiące.