  • 51. Data: 2010-01-03 11:49:33
    Temat: Re: swiadectwa energetyczne a ekologia
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    e-kran napisal:
    > Zgodnie z tym co tam napisano, w tym roku UE wykręci nam żarówki 75W a w
    > przyszłym 60W ;-)
    > Jednak podany przez Ciebie przykład świadczy, że "nieekologiczne podziemie"
    > działa i ma się dobrze :-)

    I bardzo dobrze, ze dziala, bo w rachunku ciagnionym koszt energetyczny
    wytworzenia i eksploatacji swietlowek kompaktowych jest nieomal identyczny,
    jak w przypadku zarowek, a odpady rteciowe sa duzo grozniejsze niz niewielkie
    odpady wolframowe. Bruksela dala sie zbalamucic lobby producentow swietlowek:
    Philipsowi, Osramowi i pozostalym. Dala lub 'dala'... :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2010-01-03 21:18:40
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > odpady wolframowe. Bruksela dala sie zbalamucic lobby producentow
    > swietlowek:
    > Philipsowi, Osramowi i pozostalym. Dala lub 'dala'... :(

    Mnie się już psuja pojedyncze żarówki LED-owe i kompaktowe, po 2 latach.
    Nici z tych oszczędności.

    Co do świadectw. Więc przed odbiorem budynku był facet od tych świadectw i
    na niczym się nie znał. Zupełny imbecyl. Wybrałem go z gazety, bo był
    najtańszy :-) Komedia z tymi ekspertami :-)

  • 53. Data: 2010-01-03 22:18:16
    Od: Vitec <w...@g...com>

    > Co do świadectw. Więc przed odbiorem budynku był facet od tych świadectw i
    > na niczym się nie znał. Zupełny imbecyl. Wybrałem go z gazety, bo był
    > najtańszy :-) Komedia z tymi ekspertami :-)

    Był imbecyl, bo najtańszy ? ;)