  • 11. Data: 2016-02-09 15:42:30
    Temat: Re: szuflady mebli kuchennych
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 15:32:37 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > filtrach DPF i na czym jeszcze? Sprzedawca, jak świat światem zawsze
    > wciska to, na czym najlepiej zarabia (ewentualnie to, czego się chce
    > pozbyć).

    Po prostu ma wtedy wiekszy zysk :-)
    Prowadnica 40cm jest sporo tansza od tej 55cm ;-)
    Co zrobisz - ja dlatego sobie kuchnie zrobilem sam i mam cacy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-02-10 00:13:58
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 01:30:44 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nawet sie nie zastanawiaj i rob wszystko na BLUMie.

    Cena jednak robi różnicę, a tych szuflad trochę ma być.

    > Sciagnij sobie DYNA-LOG
    > (pirata niestety) i tam stworzysz szafki i wymierzysz co do mm ustawienie
    > prowadnic. Przykrecisz i regulacja to bedzie "pikus".

    No, regulacja to na plus dla Bluma, bo w zwykłych to chyba ciężka sprawa musi być,
    skoro powstają takie wynalazki jak ten
    https://www.youtube.com/watch?v=2zec0wuZgLE

    > Bedzie troszke drozej
    > od "standardowych" rozwiazan ale montaz i uzywanie tego to jest po prostu
    > bajka :) Pelen wysuw, cichy domyk, dozywotnia gwarancja.

    prowadnice też bywają ciekawe
    np
    http://allegro.pl/ads-prowadnica-kulkowa-do-szuflad-
    h-45-l-500-kpl-i5976698652.html
    albo nawet
    http://allegro.pl/ads-prowadnica-kulkowa-do-szuflad-
    h-45-l-500-kpl-i5976698652.html

    > Tylko blum! Zrobilem
    > u siebie cala kuchnie na tym, a wczesniej robilem rozne szufladki na innych
    > systemach i w ogole nie ma co porownywac. Blum wymiata i rzadzi :)

    Dzięki za opinię, nic nie jest jeszcze przesądzone.

    --
    bajcik

  • 13. Data: 2016-02-10 00:15:03
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 09:46:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Pytanie czy będziesz sam robił czy ktoś.

    sam

  • 14. Data: 2016-02-10 09:57:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 14:50, Adam Sz. pisze:
    > No i patrzcie jeszcze na wysuw - blum ma 100% wysuwu, czyli szuflada wyjezdza
    > w calosci - widac wszystko co sie w niej znajduje, nie trzeba nurkowac:)
    > Wiekszosc tanszych "zamiennikow" ma wysuw tylko 75%.

    Strasznie się napiąłeś na tego Bluma.

    Jest dobry, ale jest BARDZO DROGI.

    To nie jest technologia kosmiczna, żeby tylko jeden producent umiał
    zrobić okucia do szafek.

    Jak ktoś chce mieć drogo i (bardzo) dobrze - Blum jest ok. Jak ktoś chce
    dobrze i tanio - są też inni.

    --
    MN

  • 15. Data: 2016-02-10 12:09:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 09:57:14 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Strasznie się napiąłeś na tego Bluma.

    Bo przeszedlem przez wszystkie systemy, a skonczylem na blumie w swojej kuchni
    i nie wyobrazam sobie robic juz na niczym innym :)

    > Jest dobry, ale jest BARDZO DROGI.

    Nie jest tak zle. Jedna szuflada 55cm - tj. prowadnice z domykiem, pelnym
    wysuwem plus dwa boczki, system montazu i regulacji frontu to ok 100 pln.

    Biorac pod uwage, ze te okucia sa wieczne - moga przetrwac cale Twoje zycie.
    Korpusy wymienisz (te sa akurat b. tanie), fronty wymienisz, a okucia moga
    przeciez zostac, skoro sa dobre. Tani szajs nie dosc, ze bedzie problematyczny
    w montazu, upierdliwy w uzywaniu to szybko sie popsuje - szkoda nerwow :)

    Kuchnia calosciowo wyszla mnie ze 20k (ze sprzetami), same okucia kosztowaly
    ok 2400 pln. Z tym ze mam ich troche:
    - 9 szuflad wysokich
    - 4 szuflady niskie
    - 9 podnosnikow do gornych polek
    - komplet podnosnikow do szafki otwieranej podwojnie, czyli cos takiego:

    http://www.blue-inter.com/images/gallery/blueInterna
    tional/AVENTOS%20HF%20Gallery/fulls/HF5-201206141512
    03.jpg

    Ten akurat sam kosztowal ponad 300, wiec powiedzmy ze okucia wyszly 10%
    wartosci kuchni. Ale dzieki temu kuchnia dziala jak w reklamie, np szuflada:

    https://youtu.be/l-AvDDFQj7E?t=39

    W zyciu nie zrobie juz kuchni na czyms innym, a bede robil w tym roku kuchnie
    swojej mamie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.