  • 11. Data: 2015-08-10 00:09:38
    Temat: Re: ufff jak gorąco odkurzacz nie chce się załączyć od rana
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Nie. Włączały się po wystudzeniu. A dzięki czyszczeniu kratki nie
    > przegrzewały się tak szybko.

    Odqrzacz może mieć temperaturę wyłączenia znacznie niższa od suszarki.
    Udaje się ją osiągnąć bez grzania prądem z elektrowni, wystarczy samo
    globalne ocieplenie.

    > To podobnie jak te moje suszarki. Tylko nie pamiętam, czy potrzebowały
    > wyjęcia z gniazdka. Teraz mam taką, co się nie przegrzewa. Jeszcze.

    Raczej nie. A nawet na pewno nie. Nie potrzebowały. Podobieństwa nie ma,
    bo monitor wyłączał układ elektroniczny, którego darmo w suszarce szukać.

    > Ja mam tak od kilku dni.

    Wcześniej, z tego co czytałem, też było podobnie. U mnie przed domem
    sika sikawka. W tej chwili jest 20,1°C. Wpuszczam chłód do wnętrza.

    Jarek

    --
    Trąbi auto ciężarowe,
    Wozy mija

  • 12. Data: 2015-08-10 22:33:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Wcześniej, z tego co czytałem, też było podobnie.

    Ale przynajmniej było gdzie zanurzyć odwłok.

    > U mnie przed domem sika sikawka. W tej chwili jest 20,1°C. Wpuszczam
    > chłód do wnętrza.

    U nas dzisiaj padł rekord. 39st.C

    Ewa