  • 1. Data: 2016-03-03 10:50:54
    Temat: wanno-prysznic
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jakiś czas temu (1-5 lat) widziałem taką koncepcję - połączenie wanny i
    prysznica http://www.smartdsgn.com/innowacje/wanno-prysznic/
    Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

  • 2. Data: 2016-03-03 16:41:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    N moj gust cena bedzie taka ze zbudowanie wiekszego domu zeby zmiescila sie normalna
    wanna i normalna kabina wyjdzie taniej

  • 3. Data: 2016-03-03 18:59:10
    Temat: Re: wanno-prysznic
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-03-03 10:50, obywatel BQB uprzejmie donosi:
> [...]
    > Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    > nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

    Ktoś, kto wydumał, że toto jest funkcjonalne i "daje możliwość
    umieszczenia na małej przestrzeni bez ograniczenia powierzchni
    funkcjonalnej pomieszczenia", chyba był oderwany od rzeczywistości
    (dobre ziele zażywał).

    W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

  • 4. Data: 2016-03-04 09:08:14
    Od: "bim.eu" <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 marca 2016 10:51:12 UTC+1 użytkownik BQB napisał:
> [...]
    > Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    > nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

    drzwi do wanny też "od biedy" łączą wannę z prysznicem
    https://www.youtube.com/watch?v=skzrModbv_o

  • 5. Data: 2016-03-04 09:23:31
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 10:50, BQB pisze:
> [...]
    > Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    > nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

    A nogi jak się myje? Tam się nie da przychylić.

  • 6. Data: 2016-03-04 09:26:21
    Od: adam <a...@w...pl>

> [...]
    > Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    > nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

    to już wolałbym coś takiego. Też jest wanna i prysznic
    http://www.stylowalazienka.pl/pl/p/Kabina-prysznicow
    a-Rio-Maxi-Plus-PRAWA-z-hydromasazem-TRANSPORT-GRATI
    S-/2114

  • 7. Data: 2016-03-04 19:53:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
    > nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

    Zajebista kapsuła na podróż na Marsa. Można się bez obaw popuścić przy
    starcie.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2016-03-04 20:37:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Mar 2016 09:23:31 +0100, adam napisał(a):

    > A nogi jak się myje? Tam się nie da przychylić.

    Jak ktoś TYLKO nogi myje, no to wystarczy koryto :-D

  • 9. Data: 2016-03-05 13:29:37
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-03-04 o 09:08, bim.eu pisze:

    > drzwi do wanny też "od biedy" łączą wannę z prysznicem
    > https://www.youtube.com/watch?v=skzrModbv_o

    Czy ja tam dobrze widzę cenę w okolicach 1500 ojro?

    Czemu mnie to nie dziwi, że to Niemce?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2016-03-05 13:32:37
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-03-04 o 09:26, adam pisze:

    > to już wolałbym coś takiego. Też jest wanna i prysznic
    > http://www.stylowalazienka.pl/pl/p/Kabina-prysznicow
    a-Rio-Maxi-Plus-PRAWA-z-hydromasazem-TRANSPORT-GRATI
    S-/2114

    Tym to można w kosmos polecieć.

    Pozdrawiam,
    MW