  • 91. Data: 2011-04-12 18:49:57
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-12 20:46, Marek Dyjor pisze:

    > znaczy sądzisz że sędzia sądu najwyższego USA nie może być idiotą? Ależ
    > może i to nawet może być skończonym idiotą.

    Nie oceniam z zasady.

  • 92. Data: 2011-04-12 18:53:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Główną przyczyną wypadków drogowych są ubezpieczenia komunikacyjne.
    > Zwłaszcza OC.

    Ciekawa diagnoza. Policja twierdzi, ze predkosc.

    > Wprowadzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej jest zachętą do
    > zabójstw.

    Na to jest paragraf KK, ubezpieczenie nic do tego nie ma.

    > Gdyby w Polsce odbyło się dziesięć procesów sądowych, w wyniku których
    > sprawcy wypadków musieliby płacić pełne odszkodowanie, zostali na jego
    > poczet wyrzuceni z mieszkania i nocowali na dworcu - to ludzie na pewno
    > zaczęliby jeździć znacznie ostrożniej. Obecnie wiedzą, że odszkodowanie za
    > nich płacą inni kierowcy - ci, co nie spowodowali żadnego wypadku! Jest to
    > najgłębiej niesprawiedliwe, demoralizujące - i skutkuje ogromną liczbą
    > wypadków. Człowiek nieubezpieczony jeździ znacznie - znacznie! -
    > ostrożniej.

    No ja sie z tym zgodzic nie moge jakos. Mialem w zyciu wypadki i powiem
    szczerze, ze zdecydowanie posiadanie czy nie ubezpieczenia nie do konca
    wplywa skutki jazdy. To tak jakbys twierdzil, ze czlowiek ubezpieczony
    szacuje wypadek wyjezdzajac z domu i przez to pozwala sobie na wiecej. Nie
    spotkalem do tej pory nikogo kto lubi wypadki komunikacyjne. Jak dla mnie
    ubezpieczenie nie ma nic do rzeczy. Jest zgola inaczej, ubezpieczony czy nie
    za spowodowanie wypadku odpowiada karnie a to wcale nie maly bat, tylko
    pokaz mi tego co o tym mysli. Przeciez jestes swiadom, ze za spowodowanie
    wypadku ze skutkiem smiertelnym mozesz siedziec pare lat, a pewnosci, ze
    wypadku takiego nie spowodujesz nie masz nigdy. Ja nie mam i jezdze
    samochodem przyjmujac na siebie takie ryzyko, ryzyku sumienia zabitych. I tu
    sprawa druga. Nie mozesz zakladac, ze jazda samochodem zalezy wylacznie od
    nas. Spowodowanie wypadku czy kolizji czesto gesto bywa spowodowane
    przyczynami obiektywnymi (wtargniecie na jezdnie, zachowanie innych
    kierowcow itp.) Nie da sie jezdzic po prostu bezpiecznie bo wolno i miec
    pewnosc, ze wypadku sie nie spowoduje. Po to jest ubezpieczenie OC. Sprawa
    trzecia, co jesli sprawca nie ma mieszkania i tak czy inaczej spi na dworcu?
    Kto pokryje moja szkode?

    > Być może z tych 500.000 ludzi, którzy co roku giną w wypadkach drogowych,
    > połowa by żyła, gdyby nie istniało OC.

    Nie no prosze Cie. Masz jakies badania na ten temat?

> [...]
    > komunikacyjnego ubezpieczenia OC - to stan New Hampshire (NH) w USA. Jak
    > wielkie rzesze rezydentów New Hampshire skorzystało z tej wolności od
    > przymusu posiadania OC?
    > 11%! Pozostałe 89% wykupiło ubezpieczenie OC chociaż nie jest ono
    > obowiązkowe. Średni odsetek nieubezpieczonych kierowców w USA w 2007 roku
    > wyniósł 13,8%. Innymi słowy: mimo, że nikt nie zmusza rezydentów NH do
    > posiadania OC i tak odsetek kierowców z OC jest wyższy w NH niż średnia
    > dla USA!!
    >
    > Trzeba wierzyć w ludzi i nie demoralizować ich złym prawem.

    Pewnie bo nieubezpieczeni to kierowcy niedzielni jezdzacy do kosciola raz w
    tygodniu. Reszta to kierowcy zawodowy robiacy dziennie setki kilometrow.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2011-04-12 19:06:58
    Od: quent <x...@x...com>

    Ja np. jak jadę bez dokumentów, bo czasem zapomnę, to jadę o wiele
    uważniej :-))

  • 94. Data: 2011-04-12 19:50:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Wejdzie Ci taki wierzacy chrzescijanin do domu w nocy, okradnie i zone
    > wydyma bo tego ucza na religii. Ale pamietamy z poprzedniej dyskusji o
    > wierze, ze wiedze o zyciu czerpiesz z Discovery.

    Nie, ja po prostu wiem jak ta religijność powstaje.
    Mnie moja babka straszyła diabłami, że mnie przybiją do krzyża, że mi się
    coś stanie, brała ścierkę i lała mnie nią jak nie chciałem recytować tych
    wierszyków o bogu i klęcząc patrzeć w kosmos z uniesioną głową tak na 45%
    stopni.
    Pamietam doskonale te straszenia mnie od przedszkola i tem szantaż
    emocjonalny tylko ja sie na to buntowałem i nie mogli mi wciskać kitu.
    od początku coś mi sie wydawało nie tak z ta religijnością. babka kazała mi
    milczeć, w tajemnicy trzymać to bicie ścierką.
    Dokładnie takie same metody jak pedofil mówi dziecku żeby nie mówić rodzicom
    co tam figlują.
    W przedszkolu córki były już 2 grupy. jedna z religią, a druga bez. W tej z
    religią był ołtarzyk dla kilkuletnich dzieci aby mogły się zabawiac
    dewocjonaliami, co za pranie mózgu. To miało być w formie zabawy.
    Teraz córka mi opowiada, że jej koleżanka opowiada jak jej matka co noc
    ustawia dookoła dziecka świece, obrazki świętych i każe godzinę recytować
    wierszyki religijne przed zaśnięciem w pozycji z głową w stronę księżyca,
    klęcząc oczywiście..
    To jest normalne uważasz?
    Córka ma etykę w 2 klasie podstawówki i około 15% dzieci nie chodzi na
    religię. Znaczy to, że pranie mózgu z pokolenia na pokolenie następuje u
    ponad 80%. To jest gorsze niż wszystko inne, bo zakłamane w zaciszu domowym.
    Nie potrafisz przełamać tej bariery psychicznej? Tobie prali czaszkę ale
    czemu nie stanie wyżej, ponad tym i nie powiesz koniec? Po cichu chcesz
    szprycować młode pokolenie, zatruwac im umysły :-)

  • 95. Data: 2011-04-12 19:52:27
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4da4a2d0$1@news.home.net.pl...
    > Ja np. jak jadę bez dokumentów, bo czasem zapomnę, to jadę o wiele
    > uważniej :-))

    Tak to sie zgadza :-)

  • 96. Data: 2011-04-13 06:46:05
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Pojdzie dzieciak na impreze, wezmie dla sprobowania po pijaku i jest
    > gotowy.

    Tak właśnie się dziś dzieje. Dilerka kwitnie po szkołach i pubach, bo to się
    bardzo opłaca. Narkotyki są nielegalne, dzieciaki ćpają więc po kryjomu a
    rodzice dowiadują się dopiero wtedy jak jest już za późno. Rodzice
    zwyczajnie nie wiedzą o co chodzi, właśnie dlatego, że narkotyki są
    nielegalne. Myślą, że haszysz się strzykawkami przyjmuje! Bez zwiększenia
    świadomości rodziców NIC się w tej kwestii nie zmieni.

    Po zalegalizowaniu:
    - przestępczość narkotykowa spada niemal do zera
    - dilerki po szkołach i pubach przestają mieć rację bytu.
    - można kupić legalnie ale za okazaniem dowodu os.
    - wysokie kary za sprzedaż nieletnim (tak jak z alkoholem)
    - zwiększenie świadomości rodziców na ten temat (bardzo ważne)
    - możliwość określenia dawek śmiertelnych
    - możliwość opodatkowania przez państwo

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 97. Data: 2011-04-13 07:46:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > - przestępczość narkotykowa spada niemal do zera

    Powalający argument. Zalegalizujmy rozboje to przestępczość w tym zakresie
    tez spadnei do zera.

    > - dilerki po szkołach i pubach przestają mieć rację bytu.

    Za to na kazdym rogu szkoły będzie pieknie oklejony sklepik z promocjami
    itp.

    > - można kupić legalnie ale za okazaniem dowodu os.

    Małolaci sobie z tym poradzą.

    > - wysokie kary za sprzedaż nieletnim (tak jak z alkoholem)

    Do ominiecia

    > - zwiększenie świadomości rodziców na ten temat (bardzo ważne)

    Nie wiem co ma zwiększenie dostepności prochów wspólnego ze zwiekszeniem
    świadomości rodziców. Teraz rodzice wiedza że to szkodliwe i nielegalne, a
    jak będzie legalne to jeszcze gorzej

    > - możliwość określenia dawek śmiertelnych

    I co to da?

    > - możliwość opodatkowania przez państwo

    Opadatkujmy tez np rozboje- zwód "rozbójnik"

    Krzysiek

  • 98. Data: 2011-04-13 09:15:43
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Zalegalizujmy rozboje to przestępczość w tym zakresie tez spadnei do zera.

    Powalająca analogia

    > Za to na kazdym rogu szkoły będzie pieknie oklejony sklepik z promocjami
    > itp.

    Jeśli będzie legalnie to nikt nie dostanie pozwolenia na taki sklep w
    pobliży szkoły. Przecież wtedy będzie to łatwo kontrolować.

    > Małolaci sobie z tym poradzą.

    Jak? Konkretnie.

    > Nie wiem co ma zwiększenie dostepności prochów wspólnego ze zwiekszeniem
    > świadomości rodziców. Teraz rodzice wiedza że to szkodliwe i nielegalne, a
    > jak będzie legalne to jeszcze gorzej.

    Statystyczny rodzic o nielagalnych narkotykach nie wie NIC.
    Statystyczny rodzic o legalnym alkoholu wie... hmmm... wszystko :-)

    > I co to da?

    Wiedza, świadomość, zapobieganie, uświadamianie swoich dzieci... ect...

    > Opadatkujmy tez np rozboje- zwód "rozbójnik"

    Co to za analogia? Do czego niby?
    Zastanów się na tym co piszesz.
    Narkotyk nie posiada osobowości, to przedmiot, roślina ;-)
    Mało wiesz chyba o narkotykach ;-P

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 99. Data: 2011-04-13 09:21:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Warto posłuchać co ma do powiedzenia ten pan.
    To nie polityk.
    http://www.youtube.com/watch?v=q90jCS9DKQw&feature=r
    elated

  • 100. Data: 2011-04-13 11:15:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Powalająca analogia

    Dokładnie w stylu JKM np

    > Jeśli będzie legalnie to nikt nie dostanie pozwolenia na taki sklep w
    > pobliży szkoły. Przecież wtedy będzie to łatwo kontrolować.

    To będzie kilkadziesiat metrów od szkoły. Nic to nie zmieni

    > Jak? Konkretnie.

    Tak jak teraz radzą sobie z zakupem piwa/wódki itp.

    > Statystyczny rodzic o nielagalnych narkotykach nie wie NIC.
    > Statystyczny rodzic o legalnym alkoholu wie... hmmm... wszystko :-)

    Czyli jak narkotyki stana sie legalne to powienienem jako statystryczny
    rodzić sie naćpac aby dowiedzieć się co to za świństwo.

    > Wiedza,

    Teraz jest juz wystarczająca, nnie trzeba do tego legalizacji

    > świadomość, zapobieganie, uświadamianie swoich dzieci... ect...

    Jka zalegalizuja to poprez zwiększenie dostępności utrudnia rodzicóm
    powyzsze

    > Co to za analogia? Do czego niby?
    > Zastanów się na tym co piszesz.
    > Narkotyk nie posiada osobowości, to przedmiot, roślina ;-)

    Nóż tez jest przedmiotem, można nim zabić ale zdecydowanie częściej pomaga w
    zyciu.
    Narkotyki tylko zabijaja

    > Mało wiesz chyba o narkotykach ;-P

    Sugaerujesz ze używanie narkotyków ma jakies pozytywne strony
    Może i mało bo nie ćpałem, nie ćpam, i mam nadzieję że ćpać nie bede
    I kilku znajomych wyproszonych zostało juz z mojego domu jak zasugerowali
    zapalenie "trawki"

    Krzysiek